mboost-dp1
Batman Arkham Asylum til halv pris
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
De fleste af jer er sikkert bekendt med de forskellige tilbud der er på Steam og andre tjenester, men fredagens tilbud her er virkelig værd at se på. Batman: Arkham Asylum til halv pris på Steam. Jeg vil lade anmeldelserne af dette fantastiske spil tale for sig selv, men ellers varmt anbefale folk at gøre brug af dette 1-dags tilbud. Derudover får du også et andet spil med i handlen (Just Cause, kender det ikke, så kan ikke anbefale), samlet pris er 20 euro eller lige omkring 150 kr.
Friday Deals on Steam
Edit: Yes jeg ved at mange sikkert vil brokke sig over dette er "reklame", men dette er et fantastisk tilbud der gælder i en meget begrænset periode, og mente derfor det var værd at skrive om her.
Friday Deals on Steam
Edit: Yes jeg ved at mange sikkert vil brokke sig over dette er "reklame", men dette er et fantastisk tilbud der gælder i en meget begrænset periode, og mente derfor det var værd at skrive om her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.