mboost-dp1

Bedste Android telefoner under 4"?

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
2. feb. 2013 22:45
Jeg står og skal have en ny telefon, og valget kunne muligvis godt falde på Android igen.. Men jeg aner absolut ikke hvilken jeg skulle gå efter da jeg ikke gider slæbe rundt på en kæmpe klods som fx Nexus 4, SGS3 og hvad de populære modeller ellers hedder.

Så skyd løs! Vis mig hvilke telefoner i elsker som kan opfylde nedenstående ønsker:

*Under 4" skærm (optimalt i samme dimensioner som Omnia W)
*God performance - jeg ved det er individuelt, men til sammenligning så er SGS2's performance med den medfødte Android 2.3.4 ROM for sløv til mig
*Skal være sikker på at Android 4.1 ROM kommer fra producenten, det er ikke sikkert jeg gider bruger tid på at roote den eller det overhovedet bliver aktuelt. Det er bl.a. en arbejdstelefon så den skal bare virke
*NFC
Gravatar #2 - Slettet Bruger [1228634057]
3. feb. 2013 08:13
Det var da noget underligt noget at skifte telefon når du lige har fået 7.8.

Jeg er blev enig med mig selv om at min lumia nu kan holde til der kommer en high end 3,7-4" WP8.
Gravatar #3 - Magten
3. feb. 2013 10:26
Jeg ville også gerne vente med at bestille til der kommer nogle nye WP8 modeller i den størrelse, men jeg ved ikke om jeg må vente :) Så jeg vil gerne lige være forberedt, hvis nu jeg skal ud og have ny.
Gravatar #4 - Magten
7. feb. 2013 07:03
No one? :(
Gravatar #5 - NioBe
7. feb. 2013 09:55
Magten (4) skrev:
No one? :(

Tit og ofte så er de små mobiler nogle rigtig skod mobiler... Så det bliver lidt svært :(
Gravatar #6 - Hubert
7. feb. 2013 09:58
Det er som om det eneste de mener kan de konkurrere på er skærm størrelsen.
Gravatar #7 - Magten
7. feb. 2013 10:02
Æv :(

Det behøver ikke være noget kraftværk og det er kun ønsker jeg har i #1, ikke absolutte krav (dog ser jeg helst at Android 4.1 punktet opfyldes). Så kom gerne med nogle forslag hvis i har nogen, så vil jeg prøve at få testet dem :)
Gravatar #8 - NioBe
7. feb. 2013 10:14
Hm, du må prøve at tage et kig på Samsung S3 mini.
Den anmeldelse (ligesom mange andre små mobiler) er ikke særligt gode... Men specs for en lille mobil ser Ok ud.
EDIT:
Glemte self. link: http://www.mobil.nu/nyheder/samsung-galaxy-s-iii-m...

Giv mig lige 10 min. Så kan jeg fortælle lidt om mit indtryk på HTC Desire X jeg lige har fået i hænderne.
Gravatar #9 - NioBe
7. feb. 2013 10:40
Nå den har hverken NFC, eller Android 4.1, kun 4.0.
Men ellers er den faktisk fin nok. Fin skærm og ser ud til at rent faktisk at kunne følge med når jeg roder rundt i menuerne.
Gravatar #10 - Emil Melgaard
7. feb. 2013 11:19
NioBe (9) skrev:
Nå den har hverken NFC, eller Android 4.1, kun 4.0.

Galaxy S III mini kører 4.1 fra fabrikken:

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobileph...

Men det er korrekt at den ikke har NFC (i hvert fald dem jeg kunne finde til salg i Danmark).

Edit: Jeg misforstod hvad du sagde (du mente selvfølgelig at HTC Desire X ikke havde det), men bortset fra det vil jeg mene at S3 mini er et meget godt bud hvis man kan leve uden NFC.
Gravatar #11 - snesman
7. feb. 2013 17:57
Htc m4 hvis den kommer.
Gravatar #13 - freesoft
11. feb. 2013 09:48
Jeg er også lidt på udkig efter en ny der ikke er alt for stor. Samsung S3 mini ser lidt interessant ud, om ikke andet til der kommer nogle bedre..
Gravatar #14 - Magten
11. feb. 2013 09:52
S3 mini ser interessant ud, den vil jeg lige prøve at få leget med :)

Takker for input!
Gravatar #15 - freesoft
11. feb. 2013 10:07
Gravatar #16 - Manofsciencemanoffaith
11. feb. 2013 10:36
Vær opmærksom på, at Galaxy S3 Mini ikke har lyssensor og 2. mikrofon.

Personligt har jeg selv kig på Galaxy S2 Plus, dens skærm er dog større end 4".
Gravatar #17 - freesoft
11. feb. 2013 10:42
http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-S-... passer ikke?
"Features: Light sensor"
Gravatar #18 - Manofsciencemanoffaith
11. feb. 2013 10:50
Gravatar #19 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. feb. 2013 17:33
Nu kender jeg ikke til Android, men vil da lige skyde følgende link ind:

GSM Arena

Jeg har til dags dato ikke fundet fejl i specs derinde, og deres reviews er meget upartiske synes jeg.
Gravatar #20 - Magten
15. feb. 2013 14:29
Nå, har fået kigget kort på SGS3 mini.. Umiddelbart synes jeg designet er lidt grimt/kedeligt og den føles meget plastik agtig..

Regner med at tage et bedre kig på den imorgen, men der skal en del til at overbevise mig nu ^^

GSM Arena bruger jeg også, men mere til at tjekke specs og sammenligne.. Reviews giver jeg generelt ikke meget for da de ofte bliver lavet ud fra relativt kort tids brug :)
Gravatar #21 - Slettet Bruger [1228634057]
15. feb. 2013 14:47
Gravatar #22 - Magten
15. feb. 2013 16:42
Tilmeld dig og vær den første.
Nokia Lumia 620, kommer snart.
Har der stået i et par måneder, og jeg har stadig ikke hørt det mindste.

Jeg må nok bare leve med at få en telefon der er over 4"... Har ikke været imponeret af de 4" skærme med 480x800 opløsning jeg har set..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login