mboost-dp1
Bedste siddestilling?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg skal snart ha' købt mig et nyt skrive-/computerbord og dertilhørende stol, da jeg ikke sidder særlig godt ved det jeg har nu, så jeg tænkte om der er nogen herinde der har nogle mål, tegninger e.l. over hvornår man sidder optimalt. Jeg synes ikke man bare kan prøve sig frem i butikken, da det tit ændrer sig når man rent faktisk sidder med mus og computer og arbejder.
Nogen bud?
Nogen bud?
Ville gerne forklare dig det, men det bliver hurtigt en meget lang smøre.
Så vil give dig: http://www.trygmedpc.dk/content/prevent/furniture/
De kan nok forklare det bedst :)
Så vil give dig: http://www.trygmedpc.dk/content/prevent/furniture/
De kan nok forklare det bedst :)
Nemlig.
Du skal sidde på en bestemt måde. Eller i hvert fald have møbler, som gør dig i stand til at sidde på den bestemte måde.
Så er tricket "blot" at købe møbler, som passer til dig.
Den simple løsning er en kontorstol som kan justeres i højden. (Nemt! Dvs. gaspatron) Den skal også gerne kunne vippe sædet, og justere højde på lændestøtten.
Dertil et bord, som kan justeres i højden. Har du penge nok, skal det selv kunne køre op og ned, men ellers så måske bare noget der kan klares på en besværlig måde.
Så er du rigtigt godt kørende.
Du skal sidde på en bestemt måde. Eller i hvert fald have møbler, som gør dig i stand til at sidde på den bestemte måde.
Så er tricket "blot" at købe møbler, som passer til dig.
Den simple løsning er en kontorstol som kan justeres i højden. (Nemt! Dvs. gaspatron) Den skal også gerne kunne vippe sædet, og justere højde på lændestøtten.
Dertil et bord, som kan justeres i højden. Har du penge nok, skal det selv kunne køre op og ned, men ellers så måske bare noget der kan klares på en besværlig måde.
Så er du rigtigt godt kørende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.