mboost-dp1
Belysning.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.greenline.dk/Betingelser.aspx skrev:Har du brug for hjælp er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon eller e-mail.
Tlf. 54758098
Mail. [email protected]
Alrekr (4) skrev:http://www.greenline.dk/Betingelser.aspx skrev:Har du brug for hjælp er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon eller e-mail.
Tlf. 54758098
Mail. [email protected]
Hvilket også ville være fint hvis jeg skulle bruge svaret på mandag..
Men det er ligemeget, har fundet svaret på google nu.. Den skal bruge en ekstern starter.
Men tak for hjælpen.
Post DK (og butikken) har alligevel ikke åben nu, så gufanden kunne svaret vente ... Jeg ville hellere vide hvad han skulle bruge sådan en fancy pære til?
Du skal huske at du skal bruge både en ballast og en starter.
Bruger du ikke en ballast, vil pæren brænde sig selv af meget hurtigt.
Bruger du ikke en ballast, vil pæren brænde sig selv af meget hurtigt.
#9 Si, prøver at finde på en løsning, men må desværre se det i øjnene at det nok ikke bliver muligt. Men har ikke helt givet op endnu.
Jeg har dog ikke meget plads at gøre med, og lampen er for dyr til at eksperimentere med på en konstruktiv måde.. med hensyn til at finde plads til både ballast(specielt hvis vi bruger en standard pære) og starter.
Tror jeg enten skal finde en intern rør pærer of some sort, eller også skal jeg helt opgive det og bare finde noget spændende der virker.
#6,8Har ikke umiddelbart planer om at købe den online, jeg har brug for at vide hvad jeg laver.. på mandag.. det vil sige at et eventuelt svar der kommer i løbet af mandag ikke er anvendeligt.
Desuden har jeg jo set jakob skrive om hans LED projekter herinde til tider, så det var blandt andet derfor jeg skrev herinde.. mens jeg googlede videre.
Jeg har dog ikke meget plads at gøre med, og lampen er for dyr til at eksperimentere med på en konstruktiv måde.. med hensyn til at finde plads til både ballast(specielt hvis vi bruger en standard pære) og starter.
Tror jeg enten skal finde en intern rør pærer of some sort, eller også skal jeg helt opgive det og bare finde noget spændende der virker.
#6,8Har ikke umiddelbart planer om at købe den online, jeg har brug for at vide hvad jeg laver.. på mandag.. det vil sige at et eventuelt svar der kommer i løbet af mandag ikke er anvendeligt.
Desuden har jeg jo set jakob skrive om hans LED projekter herinde til tider, så det var blandt andet derfor jeg skrev herinde.. mens jeg googlede videre.
Du skriver stadig ikke hvad du skal bruge sådan en fætter til! Ih altså ... Desuden kunne du jo ringe - du ved, telefonisk, så plejer man at få svar riiiimeligt hurtig ;)
Det er fordi jeg er så hemlighedsfuld og mystisk.
Men formålet er æstetik, og jeg vil ikke uddybe det meget mere af frygt for at miste min nørd status.. Eller ihvertfald blive stemplet som noget andet.
Jakob, ved du om man kan finde nogle ballaster som er forholdsvis æstetiske så jeg kan smide den i forlængelse af et stik eller ledning!?
Alt hvad jeg selv finder via google er for klodset til praktisk anvendelse.
Men formålet er æstetik, og jeg vil ikke uddybe det meget mere af frygt for at miste min nørd status.. Eller ihvertfald blive stemplet som noget andet.
Jakob, ved du om man kan finde nogle ballaster som er forholdsvis æstetiske så jeg kan smide den i forlængelse af et stik eller ledning!?
Alt hvad jeg selv finder via google er for klodset til praktisk anvendelse.
Alrekr (13) skrev:Norrah (12) skrev:
Men formålet er æstetik, og jeg vil ikke uddybe det meget mere af frygt for at miste min nørd status
Når man køber en 'pære' til 243,75 fordi den er pæn, så mister man ikke sin nørdstatus. Ikke i min bog, i hvert fald.
Heller ikke her! Tværtimod faktisk ... Den er også kemisk og højtryk, det gør det da kun mere nørdet!
Norrah (16) skrev:den kommer også lidt til at ligne et lyssværd
+1
Norrah (16) skrev:jeg er ikke så vild med Star Wars..
-1000
Spøg til side, hver sin smag, bare du ikke er trekkie ;)
Norrah (12) skrev:Jakob, ved du om man kan finde nogle ballaster som er forholdsvis æstetiske så jeg kan smide den i forlængelse af et stik eller ledning!?
Har desværre ikke den store erfaring med den type belysning. De pæneste jeg har fundet er noget a la denne.
Men hvad skal du bruge det til?
Natriumlamper giver jo et ret elendigt lys og bruges kun på grund af den høje effektivitet og håndbarhed, hvor der ikke er så stort krav til lyskvaliteten.
Nu kan jeg jo komme clean uden at jinxe den.
Bød på den her lampe..
Det er den her, bare uden skærme.. og syntes egentlig den ser lidt spændende ud som den er, derfor jeg overvejer ikke at fuldende den.
Det og at den mangler reserve dele for godt 10.000,-
Og vil gerne havde natrium pæren fordi jeg syntes den ser spændende ud, og fordi det bliver en lampe der skal stå ved siden af min seng, og der er de lidt mørkere bølgelængder optimalt.
Bød på den her lampe..
Det er den her, bare uden skærme.. og syntes egentlig den ser lidt spændende ud som den er, derfor jeg overvejer ikke at fuldende den.
Det og at den mangler reserve dele for godt 10.000,-
Og vil gerne havde natrium pæren fordi jeg syntes den ser spændende ud, og fordi det bliver en lampe der skal stå ved siden af min seng, og der er de lidt mørkere bølgelængder optimalt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.