mboost-dp1

Boykot TvDanmark

Gå til bund
Gravatar #1 - 4nd3r5
26. sep. 2004 14:33
Jeg er så træt af den kanal, og når man tænker på at den er den eneste grund til at jeg ikke kan tage DR2 så er det jo lige til at flippe over.

Det er nemligt sådan at den eneste måde DR2 får lov til at sende via sende master er at der ikke er andre lokal stationer der gør krav på retten.

Men TvDanmark er jo ikke ligefrem lokal, i hvertilfald ikke her på fyn. Det er fyldt med amerikaske komedier, og danske reality shows. De eneste "rigtige" danske programmer der bliver lavet, er af tvivlsom kvalitet, og bliver genudsendt i en uendelighed.

Tænk på hvor tit man sidder og ser DR, og så de reklamere for fede programmer på DR2, men dem kan man ikke se.

Derfor opfordre jeg Alle til at boykotte TvDanmark.
Gravatar #2 - amokk
27. sep. 2004 10:34
hos min mor (Roskilde) er der altså både
DR1, DR2, TV2, TVDK og Kanal København + en anden lokalstation som altid skifter navn

så det tror jeg nu ik er derfor...
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
27. sep. 2004 20:00

På alm. antenne? Kan forstå det hvis det er kabeltv/antenneforening.

Personligt syntes jeg at TVDK sender utrolig meget skrammel, men er egentlig ligeglad, da jeg har kabeltv med fuldpakken :)

Ser kun Discovery Channel anyways :P
Gravatar #4 - amokk
27. sep. 2004 21:18
ja på alm. antenne

DR2 sender på en frekvens der ligger et stykke fra de andre, og har derfor sin egen antenne med et filter på...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login