mboost-dp1
brændt hul i bærbar-skærm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Øhmm... jeg lavede lige en lille brøler i aftes, da jeg lå på sofaen og surfede på min egen computer, som stod oven på min kærestes Dell.. Da hun sad og så noget i fjernsynet med nogle halvnøgne kvinder, så skulle jeg selvfølgelig lige se hvad det var, og jeg skubbede skærmen lidt ned, for at kunne se fjernsynet...
Efter et par minutter eller 10, begynder der at lugte af brændt plastik, hvorefter jeg så har kommet til at skubbe skærmen ind over nogle starinlys og disse ny har brændt et ret stort hul i bagplastikken...
Computeren er sådanset ikke engang min kærestes, men en hun har lånt af SU-styrelsen.
Mit spørgsmål lyder så på, om dette går ind under "uforsvarlig behandling"?
Efter et par minutter eller 10, begynder der at lugte af brændt plastik, hvorefter jeg så har kommet til at skubbe skærmen ind over nogle starinlys og disse ny har brændt et ret stort hul i bagplastikken...
Computeren er sådanset ikke engang min kærestes, men en hun har lånt af SU-styrelsen.
Mit spørgsmål lyder så på, om dette går ind under "uforsvarlig behandling"?
Hold da op, fik lige startet bæstet op og man kan ingen ting se! ikke engang en misfarvning... Er alligevel utroligt... bagpå igennem det ret store hul, har den ellers brændt ret seriøst på selve metalpladen lige bagved plastikken...
Er jo faktisk næsten en fireproof computer nu! :P
Selv det trådløse virker!
Er jo faktisk næsten en fireproof computer nu! :P
Selv det trådløse virker!
Hehe, tillykke med dit held :)
Har faktisk selv lavet tæt på samme nummer...
Det var dog med en thinkpad, så den var ikke smeltet.... Dog fandens varm..
Det var også 10-15min over stearinlys og samme resultat skærmmæssigt som dig.
Og der var den også meget varm på billedsiden. :0
Til dit spørgsmål:
AFhænger vidst meget af hvem du får fat i når du anmelder det..
Og hvordan du fremlægger det.
Har faktisk selv lavet tæt på samme nummer...
Det var dog med en thinkpad, så den var ikke smeltet.... Dog fandens varm..
Det var også 10-15min over stearinlys og samme resultat skærmmæssigt som dig.
Og der var den også meget varm på billedsiden. :0
Til dit spørgsmål:
AFhænger vidst meget af hvem du får fat i når du anmelder det..
Og hvordan du fremlægger det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.