mboost-dp1
CBB (Telenor) mobilnetværk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
milandt (1) skrev:CBB Kundeservice:
"Vi oplever lige nu problemer med mobilnetværket. Vi arbejder i højtryk på at løse problemet. Du er i kø som nummer tredive seks. Ventetiden er 2 minutter."
Det er vidst den samme dame som telia bruger. Der var jeg også i kø som nummer 20 - 2 da jeg ringede ind i går.. Jeg blev dog hurtigt upgradet til nummer "ée...en"
fidomuh (5) skrev:#3
Bibob bruger Telenors netvaerk. :)
Det samme gør NanoMobil og Onfone.. Samt nogle andre mindre selskaber.
milandt (13) skrev:Android klarer sig med at gå i fly-mode og tilbage igen.
Det vil jeg tro man også kan gøre på iPhones, og andre smartphones for den sags skyld. Det gælder bare om, at tvinge telefonen til at hente de nye "opdateringer"* fra Telenor
*i mangel på et bedre ord.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.