mboost-dp1

CBB (Telenor) mobilnetværk

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
7. jun. 2011 08:45
CBB Kundeservice:

"Vi oplever lige nu problemer med mobilnetværket. Vi arbejder i højtryk på at løse problemet. Du er i kø som nummer tredive seks. Ventetiden er 2 minutter."
Gravatar #2 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 08:55
milandt (1) skrev:
CBB Kundeservice:

"Vi oplever lige nu problemer med mobilnetværket. Vi arbejder i højtryk på at løse problemet. Du er i kø som nummer tredive seks. Ventetiden er 2 minutter."

Det er vidst den samme dame som telia bruger. Der var jeg også i kø som nummer 20 - 2 da jeg ringede ind i går.. Jeg blev dog hurtigt upgradet til nummer "ée...en"
Gravatar #3 - sissy
7. jun. 2011 09:10
Bibob er oss nede.

https://www.bibob.dk/kontakt/driftstatus/ skrev:
Vi oplever lige nu netværksnedbrud i hele Danmark.
Telenor arbejder på højtryk på at løse fejlen.
Vi vender tilbage med mere info senere på dagen. Tak for jeres tålmodighed.
Gravatar #4 - milandt
7. jun. 2011 09:10
De har i al fald ikke ment at det var værd at spilde tid på at indtale "seks-og-tredive" da de aldrig havde forestillet sig at én studerende ikke ville være i stand til at håndtere kundeservice hvis deres mobilnet skulle gå i spalt.
Gravatar #5 - fidomuh
7. jun. 2011 10:05

Bibob bruger Telenors netvaerk. :)
Gravatar #6 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 10:20
fidomuh (5) skrev:

Bibob bruger Telenors netvaerk. :)

Det samme gør NanoMobil og Onfone.. Samt nogle andre mindre selskaber.
Gravatar #7 - Alrekr
7. jun. 2011 11:01
Ang. tredive-seks - jeg tænker at de bare har købt et færdigt anlæg, som er beregnet til et mere logisk talsystem end det danske, og ikke gad konvertere det til det danske talsystem. På svensk ville man jo netop sige trettiosex i stedet for seksogtredive.
Gravatar #8 - Mnc
7. jun. 2011 11:36
Idet vi er computernørder, og ikke alle hedder Henrik, så er det nok mere relevant at referere til det engelske sprog. :P
Thirty-six.
Gravatar #9 - Alrekr
7. jun. 2011 11:53
Jeg tænker bare at Telenor er en nordisk koncern. På dansk siger man seksogtredive (omvendt talstilling), mens man på norsk hhv. svensk siger trettiseks hhv. trettiosex (direkte talstilling).
Gravatar #10 - Daniel-Dane
7. jun. 2011 12:01
Det er også pissesvært at ændre.
Gravatar #11 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 12:02
FYI hvis i har iPhones og Android skal i genstarte telefonen, for at få netværk igen..
Gravatar #12 - Mnc
7. jun. 2011 12:02
Fair nok. :P
Gravatar #13 - milandt
7. jun. 2011 12:24
MiniatureZeus (11) skrev:
FYI hvis i har iPhones og Android skal i genstarte telefonen, for at få netværk igen..
Android klarer sig med at gå i fly-mode og tilbage igen.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
7. jun. 2011 12:25
milandt (13) skrev:
Android klarer sig med at gå i fly-mode og tilbage igen.

Det vil jeg tro man også kan gøre på iPhones, og andre smartphones for den sags skyld. Det gælder bare om, at tvinge telefonen til at hente de nye "opdateringer"* fra Telenor

*i mangel på et bedre ord.
Gravatar #15 - milandt
10. jun. 2011 13:45
og igen i dag:

Der er i øjeblikket problemer med at foretage opkald samt at sende SMS og MMS på Telenors netværk. Der kan også opleves problemer med telefonsvaren. Vi arbejder på en løsning.

Det er lidt irriterende ..
Gravatar #16 - fidomuh
10. jun. 2011 14:16

Telenor er WIN! :D
Gravatar #17 - Mnc
10. jun. 2011 14:19
@BiBoB

Sending failed.
Gravatar #18 - fidomuh
10. jun. 2011 14:21

Bibob bruger Telenors netvaerk ;)
Gravatar #19 - Mnc
10. jun. 2011 15:07
Det er jeg udmærket klar over, jeg ville blot "confirme" #15. ;)

edit: Har givet dig en Gentagelse, men har gjort det godt igen ved at give dig en Informativ for #5. :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login