mboost-dp1
CF kort i gammel maskine ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har siddet og leget med tanken om at proppe en DIY SSD i min gamle tablet. Jeg bruger den kun som arbejdsstation på uni dvs. at jeg slæber den med mig til undervisning skriver noter på skærmen og uploader til min egen plads på vores backup system, og skriver så rapport på den med tilkoblet mus + tastatur, men har overvejet at købe en 32GB CF kort med 600x skrivehastighed (90MB/s) sammen med "CF to ATA" - adapter, kan det svare sig ? er det for dumt, hvad synes i ?
Jeg synes det er en brilliant idé!
Jeg har faktisk lige prøvet noget lignende det samme på min stationær - bare for at prøve - har et 32 GB CF-kort fra SanDisk med en hastighed på 90/90 - bruger det til mit digitalkamera, men havde glemt at få det ud af min computer sidst jeg genstartede, og så slog det mig - mon jeg kan boote fra den?!
Anyhow, det kan jeg, og hastigheden er utrolig mærkbar! Men omvendt, så koster de der 90/90 kort (i hvert fald fra SanDisk) jo på den anden side af 1.000 kr? Spørgsmålet er om du vil bruge så meget på det :)
Jeg har faktisk lige prøvet noget lignende det samme på min stationær - bare for at prøve - har et 32 GB CF-kort fra SanDisk med en hastighed på 90/90 - bruger det til mit digitalkamera, men havde glemt at få det ud af min computer sidst jeg genstartede, og så slog det mig - mon jeg kan boote fra den?!
Anyhow, det kan jeg, og hastigheden er utrolig mærkbar! Men omvendt, så koster de der 90/90 kort (i hvert fald fra SanDisk) jo på den anden side af 1.000 kr? Spørgsmålet er om du vil bruge så meget på det :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.