mboost-dp1

Citatteknik, tak!

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
4. jun. 2003 17:44
Som det ses i denne tråd er der mange der citere hinanden, med forskellige teknikker:
[citat]
"Citat"
'Citat'
osv.

Med den nye newz.dk motor har vi fået mulighed for at bruge html direkte, hvorfor så ikke bruge det i praksis??? Om man skal skrive '[' eller <i> kommer næsten ud på ét, men hvis et citat er med fed, kursiv eller begge dele bliver det meget lettere at læse og holde styr på! Man kunne evt også give citaterne en anden farve, hvis man har tid nok... (Og husk for din egen, din hunds og din nabos skyld at angive HVEM og HVOR du citere fra...

Det var så mit sure opstød i dag.. fortsat god aften :)
Gravatar #2 - KozmoNaut
4. jun. 2003 17:53
#1 CyRacK

Det var så mit sure opstød i dag.. fortsat god aften :)

Hyg dig :-)

(Skal nok styre mig fremover ;-) )
#3 - 4. jun. 2003 20:11
hva fanden!

HVA FANDEN???
Gravatar #4 - KozmoNaut
5. jun. 2003 06:46
Han bad os om at gøre citater tydelige...

Så det gjorde jeg. Også i dén grad! :-)
Gravatar #5 - Cyrack
5. jun. 2003 07:29
KozmoNaut: *Sigh*

Jeg tror de fleste fatter hvad jeg mener :)
Gravatar #6 - <3Thinkpads
5. jun. 2003 09:57
Hehe foraet kunne blive liiiiiiidt nedtur at se på længden hvis det så sådanne ud...:)
Gravatar #7 - KozmoNaut
5. jun. 2003 15:16

Det tror jeg også... men det kan blive drevet til ekstremer i begge retninger. Det var såmænd bare det jeg ville demonstrere...
Gravatar #8 - annoia
5. jun. 2003 16:17
"men det kan blive drevet til ekstremer i begge retninger."

Jaeh, det er så sådan jeg citerer. Gåseøjne og kursiv, ikke så meget der.
Gravatar #9 - Cyrack
5. jun. 2003 20:26
@annoia: hvis andre også kunne finde ud af at gøre noget i den stil, så ville det være lettere at finde ud af hvad der er citat, og hvad der ikke er... :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login