mboost-dp1
computersalg.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej.
Jeg har bestilt en skærm igennem Computersalg.dk De nåede da også at sende mig en ordrebekræftelse. Men nu kan jeg ikke komme ind på siden og man kan ikke ringe til dem...
Er der nogle der kender nogle der kan bekræfte at det er deres inet der bare er nede eller står bygningen i flammer?
Jeg har bestilt en skærm igennem Computersalg.dk De nåede da også at sende mig en ordrebekræftelse. Men nu kan jeg ikke komme ind på siden og man kan ikke ringe til dem...
Er der nogle der kender nogle der kan bekræfte at det er deres inet der bare er nede eller står bygningen i flammer?
Jeg har så sent som i går modtaget netop en skærm fra computersalg og har bestilt endnu en fra dem.
Har handlet der utallige gange uden problemer. Har dog ikke haft reklamationer, så ved ikke hvor godt de håndterer dem.
Mon ikke det bare er et tilfælde at siden er nede og du ikke kan komme igennem til dem, fordi der er flere der er gået i panik og forsøger at få fat på dem.
Har handlet der utallige gange uden problemer. Har dog ikke haft reklamationer, så ved ikke hvor godt de håndterer dem.
Mon ikke det bare er et tilfælde at siden er nede og du ikke kan komme igennem til dem, fordi der er flere der er gået i panik og forsøger at få fat på dem.
Der er nok nogen, der har travlt med at grave... Utroligt at de ikke bruger det fantastiske graveplanlægningsprogram, der ellers både kan udskrive kort og afsætte tider.
XorpiZ (3) skrev:http://www.downforeveryoneorjustme.com/computersalg.dk
Den siger at siden er nede - den virker dog her?...
Har modtaget denne mail:
Hej Kunde
Vores datacenter har desværre haft et alvorligt nedbrud torsdag d. 12.07.2012 mellem 12.00 & 19.00
Vi har nu fået skiftet de defekte komponenter ud, og er oppe og køre igen.
Ovenstående medfører desværre at behandlingen af din ordre kan være op til 48 timer forsinket, da vores lager ikke har kunne arbejde under nedbruddet.
Vi forsøger at hyre ekstra personale ind til weekenden, så puklen af ordrer kan komme ud af døren.
Vi beklager meget eventuelle gener af dette.
Vores kundeservice er klar fredag fra. kl. 08.30 på tlf. 70222332 eller mail [email protected] såfremt der er spørgsmål.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.