mboost-dp1
Copyright-tosser... igen!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Man kan aldrig vide sig sikker...
http://politiken.dk/kultur/kunst/ECE1545697/mand-t...
http://politiken.dk/kultur/kunst/ECE1545697/mand-t...
Jeg troede det var helt almindeligt at aftegne kunst på museer. Så vidt jeg husker, gjorde vi det da også i skolen.
"Jan Mortensen er kunstner og bor i Helsingør, men forrige weekend havde han bevæget sig til Hotel Crowne Plaza i København for at se udstillingen af John Lennons tegninger, som denne ene weekend var i landet. På udstillingen fandt han sin blok frem og begyndte at tegne nogle af værkerne af."
"»Jeg vil ikke undskylde for noget. Han tog noget, der ikke var hans. Ifølge amerikansk ret må man ikke kopiere værker, og vi beskyttede retten«. - Abigail Esman"
Dear Abigail. When you leave your country, you leave your laws behind, you idiot!!!
"»Jeg vil ikke undskylde for noget. Han tog noget, der ikke var hans. Ifølge amerikansk ret må man ikke kopiere værker, og vi beskyttede retten«. - Abigail Esman"
Dear Abigail. When you leave your country, you leave your laws behind, you idiot!!!
Brugernavn (2) skrev:Jeg troede det var helt almindeligt at aftegne kunst på museer. Så vidt jeg husker, gjorde vi det da også i skolen.
Argh, så er din skolelærdom jo kopieret og skal straks afleveres tilbage. Hvis ikke du kan slette den fra din hukommelse er vi nødt til at give dig det hvide snit for at sikre vores copyright!
Mort (4) skrev:Hvis ikke du kan slette den fra din hukommelse er vi nødt til at give dig det hvide snit for at sikre vores copyright!
Invalidepension eh? Bring it on!
ty (6) skrev:Interessant udlægning
Mja... Kigger du på de "anholdelser" der har været mht. piratkopiering, så bliver de anholdt for distribution af kopieret materiale (uploads osv.), ikke fordi de har hentet det selv i første omgang.
Meget underholdende artikkel på en ellers kedelig arbejdsdag :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.