mboost-dp1
Cybercity justerer priserne / båndbredden
hej, jeg kan se på nyhedssitet www.newz.dk at i giver højre forbindelser til folk med 2048/512 på nuværende tidspunkt.
Spørgsmålet er så, har i eget udstyr på den central skørping er koblet op på
svar---
Hej xxxx
Tak for din henvendelse.
Nej, vi har ikke vores eget udstyr på den central du er tilknyttet. Du vil dog stadig blive opgraderet til 2048/512, uden merpris.
Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til at kontakte mig telefonisk på +45 33983398 eller ved at besvare denne mail.
Med venlig hilsen
xxxxx xxxxxxxxx xxxxx
HALLO jeg har jo 2048/512 nu og har jeg alle dage haft, i ved det bare ikke for i tror jeg har 2048/128
jeg vil os ha 4096/787 :(
problemet er os bare, de ikke selv har udstyr på den central..
Spørgsmålet er så, har i eget udstyr på den central skørping er koblet op på
svar---
Hej xxxx
Tak for din henvendelse.
Nej, vi har ikke vores eget udstyr på den central du er tilknyttet. Du vil dog stadig blive opgraderet til 2048/512, uden merpris.
Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til at kontakte mig telefonisk på +45 33983398 eller ved at besvare denne mail.
Med venlig hilsen
xxxxx xxxxxxxxx xxxxx
HALLO jeg har jo 2048/512 nu og har jeg alle dage haft, i ved det bare ikke for i tror jeg har 2048/128
jeg vil os ha 4096/787 :(
problemet er os bare, de ikke selv har udstyr på den central..
Well, nu har du også fejlciteret os, idet både mig og duck-1 (så vidt jeg læser hans indlæg) p.t. sidder på 1024/256-linier som, i hvert fald i mit tilfælde, bliver opgraderet til en 2048/512-linie den 22.juli.
problemet er os bare, de ikke selv har udstyr på den centralNæh, men var der ikke også noget om, at centralerne skulle indrettes således, at TDC's udstyr stod for sig og de andres for sig, så de andre selskaber ikke var afhængige af TDC for at kunne pille-rode-rage, eller var det bare noget som gik i sig selv igen?
#4 jo de andre selskaber får nu lov til at pille ved deres eget udstyr, uden at ha en ledsager fra tdc med sig.
Men det hjælper ikke mig meget, da cybercity benytter tdc´s udstyr på min central.
Havde set i snakkede om en anden forbindelse, men syntes det var det mest relavante sted at placere mit indlæg.
Men det hjælper ikke mig meget, da cybercity benytter tdc´s udstyr på min central.
Havde set i snakkede om en anden forbindelse, men syntes det var det mest relavante sted at placere mit indlæg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund