mboost-dp1
Cybercity tager sig endelig sammen, eller...
Igår undrer jeg mig over min forbindelse pludselig kan hente med 100kb/s. Det viser sig i midlertidig at Cybercity har taget sig sammen med at opgradere alle 512/128 forbindelser til 1024/128... (Modtaget pr. brev)
Men hvad skal man bruge sådan en forbindelse til hvis man laver andet end at surfe eller game... Der er faktisk folk der forsøger at lave spil og programmer, de vil gerne have uploaden lidt op også...
GRRRRRRR - TAG JER SAMMEN CYBERCITY...
Men hvad skal man bruge sådan en forbindelse til hvis man laver andet end at surfe eller game... Der er faktisk folk der forsøger at lave spil og programmer, de vil gerne have uploaden lidt op også...
GRRRRRRR - TAG JER SAMMEN CYBERCITY...
#8 -
12. dec. 2003 09:35
Jahh utak er hvad man for, for lidt ekstra for pengene.
Du burde sku skamme dig .... men det har du vel ikke i livet !
Og hvis du skulle kunne laver lave spil som nogen andre end dig selv bare skulle være lidt interesse i SÅ KØB DIG EN FORBINDELSE ER OPFYLDER DIT BEHOV
Du burde sku skamme dig .... men det har du vel ikke i livet !
Og hvis du skulle kunne laver lave spil som nogen andre end dig selv bare skulle være lidt interesse i SÅ KØB DIG EN FORBINDELSE ER OPFYLDER DIT BEHOV
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund