mboost-dp1

Dark Room Sex Game - Can I touch your Wiimote?

Gå til bund
Gravatar #1 - pZidE
31. jul. 2008 13:36
Dark Room Sex Game er et spil, der er blevet udviklet under Nordic Game Jam 08 og siden blevet videreudviklet, så man spiller med wiimotes.

Selve spillet går ud i flg deres hjemmeside

"Dark Room Sex Game is an award-winning multiplayer, erotic rhythm game without any visuals, played only by audio and haptic cues. The game can be played with Nintendo Wiimote controllers or a keyboard."

På grund af spillets tema er den blevet rimelig popular på forskellige spilblogs, har det formået at vinde en pris til Gotland Game Awards 08 samt blevet runners up i kategorien Best PC Game side om side med Spore og Fallout 3 under Indie Cade @ E3 i Los Angles i år.

Selve spillet kan downloades fra deres egen hjemmeside Dark Room Sex Game
Gravatar #2 - Cyrack
31. jul. 2008 13:55
Oprettet: 31. jul. 2008 15:22
Aktiveret: 31. jul. 2008 15:23
Seneste indlæg: 31. jul. 2008 15:36
Indlæg i alt: 1

I smell newzvertisment...
Gravatar #3 - kimx
31. jul. 2008 13:55
Altid godt med lidt reklame ;)

EDIT:

For langsom :)
Gravatar #4 - natterjack
31. jul. 2008 14:23
Jeg prøvede det så lige, skærmen er helt sort, man bruger en enkelt knap, trykker man på den i korrekt rytme hører man en pige stønne indtil hun klimakser. Kort og godt, det er røvkedeligt. Kan åbenbart spilles multiplayer så man styrer en person hver (?), men kan sgu stadig ikke lige se hvorfor det skulle være så fantastisk.
Gravatar #5 - karga
31. jul. 2008 14:58
Wuhu nu ved jeg hvad jeg skal lave i weekenden! Rykke i banditt.... min wiimote

Ay?!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login