mboost-dp1
Decideret gaming bord?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Newz.
Sad bare og spekulerede over om I kender til en eller anden form for et decideret gaming bord?
Altså noget lignende et bord som er laver specielt til gamere og deres udstyr osv.
Nu tænker jeg på PC gamere.
Men er der ellers nogen gode bud på et godt gaming bord? Jeg har bare et ganske almindeligt bord, med en okay stor bordplade og 4 ben, intet specielt over det. Har set billeder og hørt historier om hjemmelavede borde som bare virker meget optimale til en PC gamer hehe.
Sad bare og spekulerede over om I kender til en eller anden form for et decideret gaming bord?
Altså noget lignende et bord som er laver specielt til gamere og deres udstyr osv.
Nu tænker jeg på PC gamere.
Men er der ellers nogen gode bud på et godt gaming bord? Jeg har bare et ganske almindeligt bord, med en okay stor bordplade og 4 ben, intet specielt over det. Har set billeder og hørt historier om hjemmelavede borde som bare virker meget optimale til en PC gamer hehe.
Jeg følger lige med her, manglet på et decideret gaming bord har holdt min gaming karriere tilbage.Prøv lige at forrestille jer al den performance der går tabt ved at sidde ved et normalt bord... eller endnu værre; et pcbord.. i ved, hvor tastaturet sidder på n rulleplade...
srsly dog, hvis man tænker på at man behøver et officielt gamer bord, så er det et tegn på man bruger lige en anelse for meget tid på det.. IMHO
en god stol derimod gør en verden til forskel ;D så brug du pengene fra konfirmationen på det istedet!
srsly dog, hvis man tænker på at man behøver et officielt gamer bord, så er det et tegn på man bruger lige en anelse for meget tid på det.. IMHO
en god stol derimod gør en verden til forskel ;D så brug du pengene fra konfirmationen på det istedet!
Det er skam ikke fordi jeg står og mangler et bedre bord, det var bare en tanke der lige slog mig. Og ja, en god stol gør en kæmpe forskel. Har en dejlig lænestol med høj ryg fra Ikea... Good times.
Konfi-pengene er længe forsvundet. Dog kunne jeg godt bruge dem nu.
http://gizmodo.com/5035166/digital-edge-gaming-tab...
Det er optimeret når det ser sådan her ud, lol!
Hvorfor skulle et glasbord være bedre end for eksempel et træbord? Er det mere behageligt at sidde ved?
Det er skam ikke fordi jeg står og mangler et bedre bord, det var bare en tanke der lige slog mig. Og ja, en god stol gør en kæmpe forskel. Har en dejlig lænestol med høj ryg fra Ikea... Good times.
Konfi-pengene er længe forsvundet. Dog kunne jeg godt bruge dem nu.
http://gizmodo.com/5035166/digital-edge-gaming-tab...
Det er optimeret når det ser sådan her ud, lol!
Hvorfor skulle et glasbord være bedre end for eksempel et træbord? Er det mere behageligt at sidde ved?
I gamle dage lavede Icemat (nu opkøbt af SteelSeries) faktisk musemåtter i glas. Faktisk var det glasset som gav Icemat deres navn - glasset var 'frostet', så det lignede is. Måtter som ligner is - ismåtte. Se evt. denne anmeldelse. Den er fra 2007, og teknologien bag muselaser er forbedret (kig bl.a. på Logitechs Darkfield-teknologi som skulle virke overraskende godt), så det burde ikke være et problem.
Her er et decideret gaming bord m. pc i 20.000$ klassen: http://www.team-dignitas.net/articles/news/SCAN-Co...
Det kan bedre svare sig at have en icemat paa et traebord, da maatten faktisk ogsaa bliver slidt og glas er ikke specielt behageligt at sidde med haenderne paa.
Samtidig saa er glas ikke optimalt. QCK+ maatterne fra SteelSeries er ekstremt gode, det samme er deres plader. Begge har slaaet icemat, af flere aarsager.
Jeg saa dog engang en glasmaatte, som var lavet af noget knust-glas-agtigt, som fik en ekstrem god score, da teksturen i det gjorde musen meget mere praecis. :)
Det kan bedre svare sig at have en icemat paa et traebord, da maatten faktisk ogsaa bliver slidt og glas er ikke specielt behageligt at sidde med haenderne paa.
Samtidig saa er glas ikke optimalt. QCK+ maatterne fra SteelSeries er ekstremt gode, det samme er deres plader. Begge har slaaet icemat, af flere aarsager.
Jeg saa dog engang en glasmaatte, som var lavet af noget knust-glas-agtigt, som fik en ekstrem god score, da teksturen i det gjorde musen meget mere praecis. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.