mboost-dp1

Dedicated newz.dk Minecraft server!

Gå til bund
Gravatar #1 - Swankie
7. sep. 2011 11:10
Jeg har lige fået tilbudt en 24 slots server, så godt som gratis i et par måneder, og derefter til kraftigt reduceret pris.
Derfor slog det mig, at newz.dk måtte være et godt sted at finde spillere..

Og nu ved jeg godt at Bachy og Trylleklovn allerede har 'newz.dk servere', men denne vil være dedikeret.

Mine tanker er, at styringen af serveren, mht. plugins der skal installeres, regler, osv. vil blive lavet af brugere fra newz.dk.

Hvad er stemningen for dette? :-)
Gravatar #2 - Mnc
7. sep. 2011 11:11
En stabil og responsiv server er vel aldrig skidt...
Gravatar #3 - Daniel-Dane
7. sep. 2011 11:11
Det er Bachys allerede.
Gravatar #4 - Swankie
7. sep. 2011 11:14
Daniel-Dane (3) skrev:
Det er Bachys allerede.

Oh, denne side kunne godt få en til at tro andet.

Anyways, det vil blive en SMP server, og ikke en creative :-)
Gravatar #5 - Nerq
7. sep. 2011 11:16
#1 - Jeg har selv haft en stabil SMP server til brug for newz.dk oppe at kører dog uden at den blev brugt.

Men kan du trække folk nok herfra vil jeg da gerne spille på den :-)
Gravatar #6 - Swankie
7. sep. 2011 11:23
#5 - Hvis newz ikke vil spille på den, er der jo ikke meget andet at gøre, end at lade pøblen spille med.

Men lad os nu se :-)
Gravatar #7 - Bachy
7. sep. 2011 11:29
Jeg tror du skal have mulgihed for både creative og SMP, det er ihvertfald en skøn blanding der foregår på min server :) (Dvs, der er faktisk ikke så meget liv for tiden, ved ikke helt hvorfor)

Men skulle du beslutte dig for at blande serveren, så er du velkommen til at få det map de leger på hos mig, så er der nok størst chance for at de hopper over på din server ;)

*Edit* Det skal ikek forståes sådan at jeg har planer om at nedlægge min server, men hvis der stilles endnu flere servere til rådighed, ser jeg ingen grund til at jeg ikke kunne vidersende mappet til den næste der ønsker at hoste det :)
Gravatar #8 - Swankie
7. sep. 2011 11:39
#7 - Når du siger blanding, mener du så 2 forskellige 'worlds' på en server?

Og jeg takker mange gange for tilbuddet, regner dog ikke med det bliver aktuelt :-)
Og dog, jeg har 4gb ram at gøre godt med, kunne godt køre flere worlds ad gangen..

Hmm...
Gravatar #9 - Mnc
7. sep. 2011 11:45
Jeg tror at han mener userlevels. Altså at folk der ønsker det, kan forblive "guests" og ikke bruge /item, mens folk der bare ønsker at bygge skulpture og bygninger kan bliver "builders" og spawne de blocks de har brug for.

Det har fungeret ganske glimrende på Bachy's server. :)
Gravatar #10 - Swankie
7. sep. 2011 11:46
Ah, det tager jeg som en selvfølge. Griefing bare ikke ske.
Gravatar #11 - Brugernavn
7. sep. 2011 11:51
Hellere griefing end begrænsninger IMO.
Gravatar #12 - Mnc
7. sep. 2011 11:52
Så skal man - om muligt - have et ekstra level...

Guests - kan nada, ikke engang farme (eller rive ting ned).
Kan blive et problem hvis nye brugere logger ind når der ingen admins er på
Users - SMP style, kan ikke spawne
Builders - SMP med /item

Men +1 #11
Gravatar #13 - Chewy
7. sep. 2011 11:59
@7
Dvs, der er faktisk ikke så meget liv for tiden, ved ikke helt hvorfor

Personligt er det en kombination af "sommeren" der har ramt mig, blandet med at jeg havde behov for en lille pause fra MC...
Men regner kraftigt med at vende tilbage når dagene begynder at blive korte igen...
Gravatar #14 - Swankie
7. sep. 2011 11:59
#11 - Enig.

#12 - Det vil helt sikkert blive implementeret, så må man tage det sure med det søde, ang. det med guests.

#13 - +1! 1.8 fik dog hurtigt vækket min lyst igen.
Gravatar #15 - Theek
7. sep. 2011 12:23
Nu hvor denne tråd alligevel handler om minecraft server ville jeg da gerne nævne den server jeg spiller på. den ligge i usa og er en pvp / griefing server med factions. det er smp, det er lovligt at griefe og stjæle fra andre.

vi har dog også multivers som giver mulighed for at skifte til en "builder" world som giver mulighed for smp med /item

denne server handler dog om pvp vi har spells integreret i spillet som et plugin hvor man skal gennemføre dungeons for at fremskaffe sig de forskellige spells der nu findes.

ip : minecraft.vengeancecraft.net
website : vengeancecraft.net
admin : Kerovan
mig : thek21

serveren er mest aktiv om aftenen og vores admin kerovan har i sat næsten alt sin fritid af til at (customatizere???) de forskellige plugins vi har på serveren.

theek (thek21)
Gravatar #16 - Bachy
7. sep. 2011 13:49
Chewy (13) skrev:
@7

Personligt er det en kombination af "sommeren" der har ramt mig, blandet med at jeg havde behov for en lille pause fra MC...
Men regner kraftigt med at vende tilbage når dagene begynder at blive korte igen...

Jeg har et par gange over den sidste måneds tid logget på et par gange, men jeg har ligesom mistet min sans for at lave underlige ting, plus at det næsten kun har været dryp der er online (Kedelig fætter iøvrigt, svarer aldrig når man snakker til ham), så jeg forstår fint at du (og andre) trænger til en pause fra MC.

Måske skulle man rive det grimme grimme Porreland ned, det slræmmer turisterne væk hehe
Gravatar #17 - Slettet Bruger [2603153794]
7. sep. 2011 13:53
Bachy (7) skrev:
Dvs, der er faktisk ikke så meget liv for tiden, ved ikke helt hvorfor)

Venter på Minecraft til Android. :/ sorry skat.
Gravatar #18 - Bachy
7. sep. 2011 13:54
SlettetBruger (17) skrev:
Venter på Minecraft til Android. :/ sorry skat.

Kan du ikke blot selv portere det? Du er vel lidt nerd? ;)
Gravatar #19 - Brugernavn
7. sep. 2011 15:35
Bachy (18) skrev:
Du er vel lidt nerd? ;)

Nej, han er 100% ren hippie.
Gravatar #20 - Swankie
8. sep. 2011 18:47
Serveren er nu semi-åben, den kan tilgås på 46.105.112.53:25577

Eksperimenterer stadig med plugins, kom gerne med input :-)
Gravatar #21 - Bachy
9. sep. 2011 19:46
Noget helt andet er, jeg har en grum mistanke om at de er ved smide ver 1.8 ud, minecraft login failer ihvertfald pga overbelastning af deres server ;)
Gravatar #22 - Swankie
13. sep. 2011 19:19
De har i hvert fald formået at leake version 1.8...

Den er spilbar, og indeholder næsten alle elementer, hvis i vil spille (både SP og på min server), skal i bare finde "Minecraft 1.8 Prerelease ver 2"

Auth servers er nede lige pt., though. :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login