mboost-dp1
Definitionen på en rigtig nørd
Hvad er definitionen på en rigtig nørd ?
Er det når man står og beundrer nattehimlen og tænker:
"Damn - sikke en god opløsning" ?
Er det når man står og beundrer nattehimlen og tænker:
"Damn - sikke en god opløsning" ?
Det er, når man lige er kommet hjem fra LAN, sætter computer 2 fra sig,
og går hen til computer 1, tænder og går online, og sidder der resten af natten..
Eller når man siger til folk "at de lagger".. (Eller man kigger på sine håndskrevne noter, og undrer sig over hvorfor stavekontrollen ikke har sat røde streger under det ord man lige har stavet forkert..)
-Slacz-
og går hen til computer 1, tænder og går online, og sidder der resten af natten..
Eller når man siger til folk "at de lagger".. (Eller man kigger på sine håndskrevne noter, og undrer sig over hvorfor stavekontrollen ikke har sat røde streger under det ord man lige har stavet forkert..)
-Slacz-
Eller når man ser et skilt på en boligblok: 61.63.65.67
Og det første man tænker på er, hvor det dog ligner en IP.
Når man bliver irreteret over TV, Radio og avisers ret lemfældige omgang med IT termer:
'Politiet konfiskerede i dag alle farum komunnes harddiske'
Alt imens man ser at det IKKE er harddiskene, men hele computere de tager med!.
Når man kigger ned under computerbordet, og ser tre aktive computere. (Foruden ens reservespand i skabet, just in case.. :)
Eventuelle ligheder med undertegnede er så vidt vides helt tilfældigt.. *HOOOST*
Og det første man tænker på er, hvor det dog ligner en IP.
Når man bliver irreteret over TV, Radio og avisers ret lemfældige omgang med IT termer:
'Politiet konfiskerede i dag alle farum komunnes harddiske'
Alt imens man ser at det IKKE er harddiskene, men hele computere de tager med!.
Når man kigger ned under computerbordet, og ser tre aktive computere. (Foruden ens reservespand i skabet, just in case.. :)
Eventuelle ligheder med undertegnede er så vidt vides helt tilfældigt.. *HOOOST*
Realitet
Når man ser en plakat for vejle's 675 års købstads jubilæum hvor der står 1327 til 2002 og man så tænker "hvor kunne det da ha' været sjovt hvis vejle var blevet grundlagt 10 år senere"
Fiktion
Man defragmentere oftere end man går i bad :D
Når man ser en plakat for vejle's 675 års købstads jubilæum hvor der står 1327 til 2002 og man så tænker "hvor kunne det da ha' været sjovt hvis vejle var blevet grundlagt 10 år senere"
Fiktion
Man defragmentere oftere end man går i bad :D
hmm, nørdt... det er ham der altid kommer i sine kvikly sko bundet som en amerikansk fodboldt.. og nørdens høje brøl får hurtigt andre ikke-nørder til at forsvinde, men det er ok. for nørden kan bedst lide venner af sin egen "race"... højtråbende LOL'er fylder altid det rum hvor nørderne er samlet til LAN.. og når man nu igen i hvert eneste frikvarter fyre op under CS på den blærbare, og spiller lige til læreren kommer, gerne længere!
Nørden lugter ofte af pitzza og gammelt burgerparpir... ! Nørden er oftest høj med store hænder og et stort hovede... og så er hans hovedinteresse ud over CS, cas indstillinger på siner ram og hans 80 mbit internet! samt det at clocke sin pc med en FSB på 220 MINDST... men når han ikke er sammen med hans nørdt-venner er han en ganske almindelig lille sød dreng......
WfG MaZe
Nørden lugter ofte af pitzza og gammelt burgerparpir... ! Nørden er oftest høj med store hænder og et stort hovede... og så er hans hovedinteresse ud over CS, cas indstillinger på siner ram og hans 80 mbit internet! samt det at clocke sin pc med en FSB på 220 MINDST... men når han ikke er sammen med hans nørdt-venner er han en ganske almindelig lille sød dreng......
WfG MaZe
/me har præsteret at rige op, og præsentere sig som ”BurningShadow”, og opgive email adressen i stedet for den ”normale” adresse.
Når ens undskyldning for ikke at tage med klassen til drukfest er, at man skal hjem og kode.
Så spørger de heller igen en anden gang.
Så spørger de heller igen en anden gang.
En rigtig nørd er når een, der sidder ved computeren i meget lang tid, uden bad, bestiller pizza til døren, og hælder cola/kaffe i sig mens han undrer sig over hvorfor folk danser om juletræet inde i stuen og spiser god mad.
Eller også var det bare noget med ikke at ha' et liv, det mener jeg nu sagtens man kan ha' selvom man ikke fejre juhl. :)
Jeg havnede faktisk i den uheldige, og fuldstændigt utænkelige situation at jeg skulle skrive noget i hånden. Det var en frygtelig oplevelse, og kan ikke anbefales andre at kaste sig ud i, da det kan medføre varige skader på enhver nørds selvfølelse.
Jeg skal muligvis til at starte hos psykolog, efter denne yderst traumatiske oplevelse.
Jeg skal muligvis til at starte hos psykolog, efter denne yderst traumatiske oplevelse.
Dengang jeg havde en mousepen, kom jeg til at klikke på et link, der var understreget i en avis.
Behøver jeg at nævne min store irritation, da det ikke virkede?
Behøver jeg at nævne min store irritation, da det ikke virkede?
man er en nørd hvis man har en harddisk i lommen i stedet for et knojern når man skal på værtshus ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund