mboost-dp1
Design dine egne sko
På customatix.com er det muligt at designe sine egne sko. Jeg har selv tænkt mig at købe et par som dem her med teksten "root" og "this" bag på. Der er et væld af muligheder og kombinationer og er IMHO en rigtig god side med rimelige priser (hvis skoene så også er rimelig kvalitet hvilket jeg først får set når de kommer ind af døren ;)
Hvordan skulle jeres sko se ud hvis i skulle have købt dem?
Hvordan skulle jeres sko se ud hvis i skulle have købt dem?
Nu bor jeg i Vejle og der er ikke nogen butikker som forhandler sko som jeg synes er noget ved. Det meste af 80'er popsko eller lignende og det er absolut ikke min smag. Jeg kunne selvfølgelig tage toget til Århus men så hellere bestille et par sko med pingviner :)
Nu bor jeg i Vejle og der er ikke nogen butikker som forhandler sko som jeg synes er noget ved. Det meste af 80'er popsko eller lignende og det er absolut ikke min smag. Jeg kunne selvfølgelig tage toget til Århus men så hellere bestille et par sko med pingviner :)
Hmm... var lige inde for at kigge på siden... det viser sig, at man kan lave 836.552.646.978.048.000 forskellige designs ud af den samme sko-type!!! (og det er eksklusiv hvad man vil have stående bag på skoen). Men så kommer der også nogle MEGET grimme sko ind i mellem... som Gruesome har vist
Du mener det vel ikke seriøst, vel? De koster jo ? mange penge... > €100, ifølge siden. Og så er det sk8ter sko - du er ellers ikke til sådan noget poppet noget, som du skriver.
Er du ude på at skræmme pigerne væk? Eller det er måske meningen?
Kunne aldrig nogen sinde selv finde på at købe sko der.
Er du ude på at skræmme pigerne væk? Eller det er måske meningen?
Kunne aldrig nogen sinde selv finde på at købe sko der.
Har nu indset at jeg aldrig skal være designer og jeg regner ikke med jeg køber skoene. Grunden til jeg går i "skater" sko er de er så behagelige at ha' på i forhold til alm. sko. 700 kr er heller ikke en overdreven pris for sko synes jeg. Pigerne skræmmer jeg væk ligemeget om jeg har sko på eller ej ;)
Har nu indset at jeg aldrig skal være designer og jeg regner ikke med jeg køber skoene. Grunden til jeg går i "skater" sko er de er så behagelige at ha' på i forhold til alm. sko. 700 kr er heller ikke en overdreven pris for sko synes jeg. Pigerne skræmmer jeg væk ligemeget om jeg har sko på eller ej ;)
#17 og i andre :)
Det er lige så stille sevet ind. Men har da fundet to der synes de var fede hvor af den ene ikke ved hvad Linux er :). Havde egentligt håbet på at se nogen andres bud på hvordan sko skulle se ud, for jeg har (som i jo nok også har bemærket) ikke et særligt godt øje for design. Jeg kan selv synes noget ser pænt ud, men det har alle andre med ikke at synes :)
Det er lige så stille sevet ind. Men har da fundet to der synes de var fede hvor af den ene ikke ved hvad Linux er :). Havde egentligt håbet på at se nogen andres bud på hvordan sko skulle se ud, for jeg har (som i jo nok også har bemærket) ikke et særligt godt øje for design. Jeg kan selv synes noget ser pænt ud, men det har alle andre med ikke at synes :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund