mboost-dp1
Det der iOS 5.0.1
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Både MiniSovsen og jeg oplever, at der er gået Google i vores iPhones (henholdsvis en hvid iPhone 4S til 6500 kr. og en billig kinakopi, som MiniSovsen fik råd til ved at vaske op for sin mor), der er blevet heeeelt vildt lang tid om at lade op. For mit vedkommende taler vi fra 38-94% på >7 timer. Oplever I også det?
Jeg prøvede at Google lidt, men fandt ikke ret meget andet, end at batteriet stadig drænes pissehurtigt. Og så en masse vrøvl omkring iPad - men det gad jeg ikke lige at læse, for det er kun tosser og mongoler (som MiniSovsen), der køber iPad.
Anywho, chargie-chargie slow as fuck, you know?
Jeg prøvede at Google lidt, men fandt ikke ret meget andet, end at batteriet stadig drænes pissehurtigt. Og så en masse vrøvl omkring iPad - men det gad jeg ikke lige at læse, for det er kun tosser og mongoler (som MiniSovsen), der køber iPad.
Bruger du den oplader, der følger med, eller bruger du en billig kinesisk oplader, der leverer 1 μW?
Jeg bruger et originalt kabel tilsluttet min originale Mac. Jeg ved ikke hvad MiniSnøvs bruger - men jeg vil tro, at det er en form for dynamo eller noget. Han bor jo på landet.
LinguaIgnota (4) skrev:tilsluttet min originale Mac
Jeg synes også at jeg oplever at det tager længere tid at lade min telefon op, når det er via PC'en.
Det går hurtigere med USB-AC adapteren.
Det kan også være at jeg bare bilder mig ind, at der skulle være en tidsforskel.
Det var mere for at sige at der sagtens kan vaere en forskel i ladetid.
De fleste telefoner/devices traekker vel bare hvad de "maa" ud af en USB port og hvis man saa har en med det er mumbo-jumbo-charge halloej, saa gaar det nok hurtigere. Om der saa er det i en Mac, aner jeg ikke :)
Det var mere for at sige at der sagtens kan vaere en forskel i ladetid.
De fleste telefoner/devices traekker vel bare hvad de "maa" ud af en USB port og hvis man saa har en med det er mumbo-jumbo-charge halloej, saa gaar det nok hurtigere. Om der saa er det i en Mac, aner jeg ikke :)
Uhm yeah, about that..…Hvor var det nu du købte den?LinguaIgnota (4) skrev:Jeg bruger et originalt kabel tilsluttet min originale Mac.
LinguaIgnota (1) skrev:Både MiniSovsen og jeg oplever, at der er gået Google i vores iPhones (henholdsvis en hvid iPhone 4S til 6500 kr. og en billig kinakopi, som MiniSovsen fik råd til ved at vaske op for sin mor), der er blevet heeeelt vildt lang tid om at lade op. For mit vedkommende taler vi fra 38-94% på >7 timer. Oplever I også det?
Prøvet at skifte batteri..oh wait :)
Nyd dit Crapplle-lort...ser fre mtil at læse om flere problemer :D
Nå, men jeg genstartede telefonen i morges og nu oplader den tilsyneladende normalt igen. Der kan man bare se.
Jeg gik ikke ud fra, at det ville hjælpe, når MiniSlows også havde problemet - altså, han havde vel selv prøvet, før han skrev til mig, tænkte jeg. Men ak, jeg overvurderede ham vist. :(
Og han er også butt buddy med vandfarce, den røv.LinguaIgnota (18) skrev:Det var Daniels skyld. Ham har vi altså ikke været heldige med.
Det er Hånter også. Så går de bare lige pludselig på bar uden at meddele det til onkel Ignota. Hvad fanden skal dét forestille?
Nå ja, men nu havde jeg jo også suiten på 1. sal, så jeg var lykkeligt uvidende om meget af det, der foregik nede på de billige værelser. Man ku' da godt lige have sendt en op med et kort eller noget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.