mboost-dp1

Det der iOS 5.0.1

Gå til bund
Gravatar #1 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 06:22
Både MiniSovsen og jeg oplever, at der er gået Google i vores iPhones (henholdsvis en hvid iPhone 4S til 6500 kr. og en billig kinakopi, som MiniSovsen fik råd til ved at vaske op for sin mor), der er blevet heeeelt vildt lang tid om at lade op. For mit vedkommende taler vi fra 38-94% på >7 timer. Oplever I også det?

Jeg prøvede at Google lidt, men fandt ikke ret meget andet, end at batteriet stadig drænes pissehurtigt. Og så en masse vrøvl omkring iPad - men det gad jeg ikke lige at læse, for det er kun tosser og mongoler (som MiniSovsen), der køber iPad.

Anywho, chargie-chargie slow as fuck, you know?
Gravatar #2 - Brugernavn
14. nov. 2011 06:53
Bruger du den oplader, der følger med, eller bruger du en billig kinesisk oplader, der leverer 1 μW?
Gravatar #3 - Makey
14. nov. 2011 06:58
Gravatar #4 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 07:06
Jeg bruger et originalt kabel tilsluttet min originale Mac. Jeg ved ikke hvad MiniSnøvs bruger - men jeg vil tro, at det er en form for dynamo eller noget. Han bor jo på landet.
Gravatar #5 - fidomuh
14. nov. 2011 09:48

Har du proevet at saette tape paa dit simkort? :D
Jeg laeste, for noget tid siden, at der var problemer med nogle simkort hvor metallet roerer ved chippens metal. Saa saetter man noget tape paa sim-holderen og saa fikses det :)
Gravatar #6 - Mnc
14. nov. 2011 10:00
LinguaIgnota (4) skrev:
tilsluttet min originale Mac

Jeg synes også at jeg oplever at det tager længere tid at lade min telefon op, når det er via PC'en.
Det går hurtigere med USB-AC adapteren.

Det kan også være at jeg bare bilder mig ind, at der skulle være en tidsforskel.
Gravatar #7 - fidomuh
14. nov. 2011 10:02

Har du proevet en PC med det der USB-mere-stroem-til-ladning-af-din-mor stik? :D

Jeg oplever samme tid paa min PC, min Macbook Pro og min iMac.

(Bare FYI)
Gravatar #8 - Mnc
14. nov. 2011 10:04
Jeg har nu tilføjet kursiv til mine nederste linie i #6. Så skulle alle kunne følge med igen. :)
Gravatar #9 - fidomuh
14. nov. 2011 10:11

Det var mere for at sige at der sagtens kan vaere en forskel i ladetid.
De fleste telefoner/devices traekker vel bare hvad de "maa" ud af en USB port og hvis man saa har en med det er mumbo-jumbo-charge halloej, saa gaar det nok hurtigere. Om der saa er det i en Mac, aner jeg ikke :)
Gravatar #10 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 10:51
Jeg har altid brugt min Mac og det har aldrig taget mere end et par timer at lade op. Måske mindre.
Gravatar #11 - Magten
14. nov. 2011 16:25
LinguaIgnota (4) skrev:
Jeg bruger et originalt kabel tilsluttet min originale Mac.
Uhm yeah, about that..…Hvor var det nu du købte den?
Gravatar #12 - terracide
14. nov. 2011 18:23
LinguaIgnota (1) skrev:
Både MiniSovsen og jeg oplever, at der er gået Google i vores iPhones (henholdsvis en hvid iPhone 4S til 6500 kr. og en billig kinakopi, som MiniSovsen fik råd til ved at vaske op for sin mor), der er blevet heeeelt vildt lang tid om at lade op. For mit vedkommende taler vi fra 38-94% på >7 timer. Oplever I også det?

Jeg prøvede at Google lidt, men fandt ikke ret meget andet, end at batteriet stadig drænes pissehurtigt. Og så en masse vrøvl omkring iPad - men det gad jeg ikke lige at læse, for det er kun tosser og mongoler (som MiniSovsen), der køber iPad.

Anywho, chargie-chargie slow as fuck, you know?

Prøvet at skifte batteri..oh wait :)

Nyd dit Crapplle-lort...ser fre mtil at læse om flere problemer :D
Gravatar #13 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 18:28
Nå, men jeg genstartede telefonen i morges og nu oplader den tilsyneladende normalt igen. Der kan man bare se.
Gravatar #14 - Brugernavn
14. nov. 2011 18:32
Måske ikke lige det første, man tænker på.
Gravatar #15 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 19:03
Jeg gik ikke ud fra, at det ville hjælpe, når MiniSlows også havde problemet - altså, han havde vel selv prøvet, før han skrev til mig, tænkte jeg. Men ak, jeg overvurderede ham vist. :(
Gravatar #17 - fjols
14. nov. 2011 19:12
Man fristes jo næsten til at tro de begge er blevet skadede af alt den stråling og AIDS de er blevet udsat for i Ukraine når de ikke lige prøver de nemme ting af inden de poster.
Gravatar #18 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 19:22
Det var Daniels skyld. Ham har vi altså ikke været heldige med.
Gravatar #19 - Brugernavn
14. nov. 2011 19:25
LinguaIgnota (18) skrev:
Det var Daniels skyld. Ham har vi altså ikke været heldige med.
Og han er også butt buddy med vandfarce, den røv.
Gravatar #20 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 19:27
Det er Hånter også. Så går de bare lige pludselig på bar uden at meddele det til onkel Ignota. Hvad fanden skal dét forestille?
Gravatar #21 - Brugernavn
14. nov. 2011 19:27
De meddelte det da ret tydeligt på vejen ud...
Gravatar #22 - LinguaIgnota
14. nov. 2011 19:33
Nå ja, men nu havde jeg jo også suiten på 1. sal, så jeg var lykkeligt uvidende om meget af det, der foregik nede på de billige værelser. Man ku' da godt lige have sendt en op med et kort eller noget.
Gravatar #23 - Ronson ⅍
14. nov. 2011 19:43
Æhm, har du overhovedet tid til sidde på newz når man tænker på det er min fødselsdag i morgen?
Gravatar #24 - fjols
14. nov. 2011 20:02
Jamen altså. Eftersom det lige er blevet d. 15. november i min tidszone (ja, jeg har min egen, så fed er jeg), så vil jeg da gerne være en af de (den?) første til at lykønske dig.
Tillykke med de 49 år og den fine mave.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login