mboost-dp1

diablo 3, nye karekter klasser

Gå til bund
Gravatar #1 - blasuk
8. sep. 2008 14:57
Ja der har jo været meget snak om de nye diablo 3, karekterer, til det formål vil jeg referere til det nye worldmap fra blizzards hjemmeside

Link til worldmap
http://eu.blizzard.com/diablo3/world/worldmap.xml

Diablo 2’s klasser hed Amazon, Necromancer, Barbarian, Sorceress, og Paladin.
Expansion pakken præsenterede assasin og en druide.

Af de nye karektere har vi en gen introduktion af barbaren og en ny karakter shamanen
Shamanen kommer fra den torajanske jungle ”nederst på det ny worldmap”, barbaren kommer fra Mount eratt det bjerg som ærkeenglen tyreal, øddelage i slutningen af diablo 2’s ekspansion.
så barbaren er pænt gal i låget :)

Og så til de andre nye, ukendte karakterer jeg tror der kan komme på tale.

der er 2 highligtede byer på kortet indtil videre new tristram og caldeum, denne caldeum by står beskrevet som en tidligere højborg, og et slags handelscentrum, der nu er i forfald, denne er beskrevet ligesom et sted der er ledet af nogle magiker klaner også screenshots herfra ligner meget en slags magiker højborg.

link til caledum beskrivelse
http://eu.blizzard.com/diablo3/world/environments/...

Min teori er at en af de nye karekterer er en slags mage outcast, der er en slags battlemage måske lidt dark arts og et nyt staff lignende våben.

Så mangler vi 2, efter min mening vil nye slags karektere altid afspejle lidt af det der virkede bedst sidst, plus noget nytænknings i form af karakter typen, siden de beskrev det med ærkeenglen tyreal der havde været rebelsk og havde fået fjernet nogle af sine kræfter, og sendt til de levendes plan.

Det kunne efter min mening være en sej karakter klasse ikke nødvendigvis tyreal, men en engel outcast, en slags power paladin, der har nogle moves der bryder himlens regler lidt ekstra.

Sidst men ikke mindst tror jeg der kommer en stærk kvinde med, måske hende fra spil trailer/ videoen, En type der kombinere noget amazone og lidt assasin, med noget, altså en meget hurtig letbenet skovkriger måske et kort sværd, kasteknive, en bue og lidt druide agtige skov magier.
Eller måske hun kunne være en form for shapeshifter også.

En helt anden karakter jeg godt kunne tænke mig at se ville være en form for hellbeast,
Altså en dæmon i menneske skikkelse der kunne lave nogle vilde shapeshifts, i form af hellhounds,
Golems og elemental lignende skikkelser. En klasse der kan tåle ild men har store svagheder over for alle andre elementer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login