mboost-dp1
Digital cam!
Hej!
Jeg står til at skal købe et digital kamera, men er meget i tvivl om hvilken jeg skal købe..! Så jeg håber nogle af jer kan hjælpe..!
Det skal minimum være på:
2.0 mega pixel
minimum 8mb intern hukommelse (Dog ikke det store punkt)
Self. gerne noget zoom hvis der er:)
Det skal bruge til diverse billeder, ikke professionelt:) Fest, druk, sjov og den slags..!
Pris skal være omkring de 1200-2000kr.. Jeg ved godt Edbpriser.dk men havde håbet på nogle af jer havde nogle gode ideer..!
Håber nogle af jer vil hjælpe og på forhånd tak!
Jeg står til at skal købe et digital kamera, men er meget i tvivl om hvilken jeg skal købe..! Så jeg håber nogle af jer kan hjælpe..!
Det skal minimum være på:
2.0 mega pixel
minimum 8mb intern hukommelse (Dog ikke det store punkt)
Self. gerne noget zoom hvis der er:)
Det skal bruge til diverse billeder, ikke professionelt:) Fest, druk, sjov og den slags..!
Pris skal være omkring de 1200-2000kr.. Jeg ved godt Edbpriser.dk men havde håbet på nogle af jer havde nogle gode ideer..!
Håber nogle af jer vil hjælpe og på forhånd tak!
Ja der var jo mange, det blev en blanding af det hele.. Det var dejligt jeg lige fik nogle tips, ellers havde jeg sikkert købt noget forkert...!
Nej det var også bare et minimum... Endte med at købe et Sony DSC-P52 med 3.2mp og 2x optisk zoom.. Jeg skal bare bruge det til sådan lidt gas med drenge (og kæresten?)
Men det kom til at koste de 2k med lidt rabat self.
Men det kom til at koste de 2k med lidt rabat self.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund