mboost-dp1

Digital cam!

Gå til bund
Gravatar #1 - <3Thinkpads
25. jun. 2003 00:04
Hej!

Jeg står til at skal købe et digital kamera, men er meget i tvivl om hvilken jeg skal købe..! Så jeg håber nogle af jer kan hjælpe..!

Det skal minimum være på:
2.0 mega pixel
minimum 8mb intern hukommelse (Dog ikke det store punkt)
Self. gerne noget zoom hvis der er:)

Det skal bruge til diverse billeder, ikke professionelt:) Fest, druk, sjov og den slags..!

Pris skal være omkring de 1200-2000kr.. Jeg ved godt Edbpriser.dk men havde håbet på nogle af jer havde nogle gode ideer..!

Håber nogle af jer vil hjælpe og på forhånd tak!
Gravatar #2 - <3Thinkpads
25. jun. 2003 13:05
*dump*
Gravatar #3 - <3Thinkpads
25. jun. 2003 23:40
Tak for den overvældene hjælp..;) Jeg har købt et..!
Gravatar #4 - Acro
26. jun. 2003 10:19
#3 @McNasty:
Det var så lidt, hvilken af de mange muligheder stillet i denne tråd valgte du at følge?
Gravatar #5 - <3Thinkpads
26. jun. 2003 11:15
Ja der var jo mange, det blev en blanding af det hele.. Det var dejligt jeg lige fik nogle tips, ellers havde jeg sikkert købt noget forkert...!
Gravatar #6 - Acro
26. jun. 2003 11:36
#5 @McNasty:
Havde desværre ikke selv mulighed for at anbefale noget, min erfaring med kameraer opfyldende de kriterier du satte er nemlig ikke stor.
Gravatar #7 - <3Thinkpads
26. jun. 2003 11:41
Nej det var også bare et minimum... Endte med at købe et Sony DSC-P52 med 3.2mp og 2x optisk zoom.. Jeg skal bare bruge det til sådan lidt gas med drenge (og kæresten?)

Men det kom til at koste de 2k med lidt rabat self.
Gravatar #8 - Acro
26. jun. 2003 11:43
#7 @McNasty:
Du arbejder i Elgiganten ikke? Hvis du gør (eller et lignende sted), kan du så anbefale en bærbar DVD - altså med LCD-skærm?
Gravatar #9 - <3Thinkpads
26. jun. 2003 11:46
Jo, men jeg må desværre sige vi ikke har de bærbar DVD'er, så jeg kan ikke sige så meget.. men har også selv været lun på en...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login