mboost-dp1

Dit første indlæg på newz.dk

Gå til bund
Gravatar #51 - tazimn
15. mar. 2011 21:22
Daniel-Dane (50) skrev:
Hvis du med 'viljen til at hjælpe andre' mener hele to indlæg, så ok.

OK..
Gravatar #52 - Qw_freak
15. mar. 2011 21:22
http://newz.dk/forum/hardware/hjaelp-til-nyt-grafikkort-please-81027 skrev:

Jeg har en gammel HP pc som nu er to år gammel, som er født med en intel pentium D processor og et Gforce 7600.

Da jeg ikke er så klog på området, men dog elsker at spille nyere spil, har jeg overvejet meget at købe et nyt 9800 gtx kort, men kan jeg sætte det kort i min gamle pc, da det er et DirectX 10 kort, og jeg kører XP?
Og hvad med proccessoren kan de to godt arbejde sammen??

Undskyld hvis det er dumme spørgsmål, men jeg aner ikk hva jeg har med at gøre!

Håber nogen kan hjælpe!

Blehh, mig PC-Hw har aldrig været gode venner...
Gravatar #53 - ignuz
15. mar. 2011 21:36
http://newz.dk/forum/koeb-salg/mm-vision-intel-eller-amd-91123/page2 skrev:
Modsiger den her anmeldelse ikke meget det i siger med at Core i7-920 skulle være væsentlig hurtigere end AMD processoren til spil?

Et udmærket eksempel på Terracides måde at undgå beviser.
Gravatar #54 - MiniatureZeus
15. mar. 2011 22:06
Gravatar #56 - zin
15. mar. 2011 23:54
Den 13. feb. 2006 - og den var sjov, tilsyneladende. :D
Gravatar #57 - Dreadnought
16. mar. 2011 09:14
24. aug. 2000 11:09 skrev:
Det kræver jo at de har nogle konsulenter der vil

hmm...
Gravatar #58 - Thalion
16. mar. 2011 09:31
http://newz.dk/ryanair-og-onair-vil-tilbyde-mobilsnak-i-luften#22 skrev:
haha... god historie reddede min aften..
men on topic:
Så ser jeg sgu heller ikke den store grund til at man kan tale i mobil ombord på et fly.
De skulle hellere få lavet internet ombord, se det ville være rart at kunne spille WoW hvis man skulle langt :-D alt det grinding...

Fra den 31. aug. 2006 20:01 og den var åbenbart neutral.
Gravatar #59 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. mar. 2011 09:40
http://newz.dk/danmark-har-faaet-sin-egen-rodserver skrev:

H:\>ping 199.7.83.42 -t
Pinging 199.7.83.42 with 32 bytes of data:
Reply from 199.7.83.42: bytes=32 time=7ms TTL=120
Reply from 199.7.83.42: bytes=32 time=8ms TTL=120
Ping statistics for 199.7.83.42:
Packets: Sent = 10, Received = 10, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in mulli-seconds:
Minimum = 7ms, Maximum = 8ms, Average = 7ms
Control-C
^C
H:\>
Njaaae, det kan man vel ikke klage over?
Gravatar #60 - Bllets
16. mar. 2011 09:55
http://newz.dk/cisco-sikkerhedschef-antivirus-er-spild-af-penge skrev:
/sarcasm on
De millioner af forskellige ting som mit virus program beskytter imod findes vel ikke..
/sarcasm off
Jo, man kan sagtens sige at det eneste problem er det mellem keyboardet og stolen. Men det holder jo ikke i længden.
Tvivler stærkt på at størstedelen som er på nettet, overhovedet ved det som 'nørder' ser som almen viden.
Min storebros gamle computer havde intet virus program. Hans computer var som en zoologisk have (De forskellige spyware/virusser/adware/etc. har jo tit fantasifulde navne). Hans nye computer er sat op ligesom min. Og af hvad jeg ved har ikke haft noget specielt endnu efter et ½ års tid.
Min mors viden indenfor computer er ligeså stor som Lars Løkkes viden indenfor bilag. Hun har hverken lysten eller tålmodigheden til at sætte sig ind i computer og lign., men det er lige meget, uanset hvad hun har støt på gennem sine utallige søgninger gennem goggle, så har AVG indtil videre fanget hver eneste (Scanning finder i hvert fald intet og computer virker fortrineligt).
At sige antivirus er spild af penge, er som at sige at sikkerheden i en bank er spild af penge.

Ahh.. Den gang AVG var the shit... Er det så stadig, bare på en anden måde =)
Gravatar #61 - Niklas H
19. mar. 2011 21:28
Nilks @ "Nej tak til ekstrafunktionalitet" skrev:

Jeg har en Nokia N73 og jeg (ulig mange andre kan jeg læse mig frem til) bruger faktisk største delen af de funktioner der er i den.
Radio/MP3 er en meget god ting om morgen når man sidder i bussen i en time og ikke har noget at lave.
Kameraet bruger jeg blandt andet i biologi når vi skal bruge nogle billeder i vores rapport.
Internet - igen når man keder sig, eller når man lige skal tjekke hvornår toget går eller lignende.
Kalender til ens aftaler, som man så synkroniserer med sin computer.
Og mange andre nyttige features.
Og så selvfølgelig ringe (og videoopkald - but who needs that?) og SMS'e
Men jeg ved godt at mange ikke udnytter deres ting. Og det er ikke kun inden for mobil. Det er fjernsyn, bil, computer - you name it, people don't use it :P
Når folk kommer og vil have råd af mig, så det første jeg spørger om er altid om hvad deres behov er.

EDIT: Fandt et tidligere indlæg.
Gravatar #62 - ztyle
2. apr. 2011 16:29
http://newz.dk/hvornaar-kan-vi-rejse-ud-til-stjernerne/page1 skrev:
#3: newz-ztyle

10. dec. 2005 05:46

Jeg syntes det altid er interessant at læse om hvordan man kan øge hastigheden i rummet, men det er umuligt at vide hvornår vi ville kunne rejse til fjerne solsystemer, da der er flere aspekter der gør sig gældene
1. Der er en der skal komme men en holdbar teori
2. der er nogle der skal gøre den teori til praksis
3. Der er nogle der skal financierer det hele
Desuden skal man huske at for at gøre det til mere end, en se vi kan tur, som det var med månen, er det en nøvendighed at vi overgår lysets hastighed, da nedfrysning er en blindgyde, så der skal enten findes et matriale der kan tåle at komme over lysets hastighed eller man skal opfinde en slags ormehul, hvor at fysikkens regler bliver bøjet, jeg tror selv på det sidste, men finder nok aldrig ud af det, da det nok bliver efter min levetid :(

Min hjerne er stegt, så undskyl vis jeg vrøvler

Det var så mit første indlæg på newz.dk
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login