mboost-dp1

Dit første indlæg på newz.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
15. mar. 2011 12:40
http://newz.dk/webkamera-politianmeldt#6 skrev:
Til evt. voldtægtsforbrydere, knivstikkere, tyveknægte, ægteskabsbrydere, bilister uden sele og andre lyssky elementer:

I kan roligt fortsætte jeres forehavender, da dette ikke er et overvågningskamera, og en person-identifikation er umulig pga. billedets opløsningsgrad.

Til andre normale mennesker: Nyd det flotte billede !!
Gravatar #2 - DiZaster
15. mar. 2011 12:47
http://newz.dk/red-faction-test-ude#20 skrev:
RE: RDXEr du sikker på det? Jeg er sikker på at jeg så ham her den anden dag... :)
Gravatar #3 - XorpiZ
15. mar. 2011 12:48
Hvor fanden ser man det? :D
Gravatar #4 - vandfarve
15. mar. 2011 13:04
XorpiZ (3) skrev:

Med god sandsynlighed er det dit første indlæg, der ikke er ratet.

Hvis du er lidt uheldig (eller heldig, om man vil), så bør det nok optræde under "Relevant" eller "Interessant", men det er rene gæt.
Gravatar #5 - vandfarve
15. mar. 2011 13:06
vandfarves første skridt på newz.dk skrev:
Du har fuldstændig ret. Det handler mere om udseende, end det handler om ydeevne. Jeg har da også med vilje købt en sort skærm fra Phillips, sort rat fra Microsoft, og et sort keyboard med mus fra Logitech, så det passer til mit værelse og tower.
Men til gengæld burde i ikke klage over lyden fra en "normal" computer, for hvis jeres larmer for meget, så sæt nogle andre kølere i. Andet er det ikke. Jeg bygger selv mine pc'er, så derfor er jeg lige glad med alle færdigvarer, som er for dyre og larmer for meget :-)
Derfor vil jeg også gerne sige, at jeg sværger til min PC. Jeg rører aldrig en Mac med en ildtang - ikke en gang mine venners iPod. Hehe.
Gravatar #6 - DiZaster
15. mar. 2011 13:07
XorpiZ (3) skrev:

Kig på datoen for dit første indlæg. Som vandfarve siger er det sikkert dit første neutrale indlæg, så gå ind under "Ratings" klik på neutral i "ialt" kolonnen. Kig på sidste side for at finde dit første indlæg.

Tjek datoen for at se om det matcher.
Gravatar #7 - vandfarve
15. mar. 2011 13:08
Hvad fanden?!

Mit første indlæg er vurderet som "Irrelevant".

Snøft. :'(
Gravatar #8 - XorpiZ
15. mar. 2011 13:11
Meh, der mangler indlæg for et halvt år :>

Det ældste jeg kan finde må være dette:

http://newz.dk/microsoft-snyder-i-afstemning#9 skrev:

Lad dog Microsofts ansatte stemme hvis de vil..

det er jo ikke ulovligt...

Gravatar #9 - Alrekr
15. mar. 2011 13:11
Første indlæg skrev:
Jeg vil gerne have en invite :)

[Spamsikring] - fjern dyret

/Al

Omhandlede invites til Joost. Det var virkelig en skuffelse da jeg fik min invite.
Gravatar #10 - DiZaster
15. mar. 2011 13:12
XorpiZ (8) skrev:
Meh, der mangler indlæg for et halvt år :>

Det ældste jeg kan finde må være dette:

Så ligger dit første indlæg sikkert under en af de andre rating kategorier?
Gravatar #11 - Woller
15. mar. 2011 13:14
http://newz.dk/pretec-laver-lynhurtigt-compactflash-kort#12 skrev:
#11 bare lige en lille rettelse :) 666 er ikke satans tal men derimod "dyrets" (læs vers 11 til 18:))
Gravatar #12 - MiniatureZeus
15. mar. 2011 13:16
MiniatureZeus er INTERESSANT! skrev:
Hvordan kan det være at når jeg har downloadet og scannet min pc med rootkitRevealer at mit antivirus program (F-secure) finder en masse trojans?? Er det RootKitRevealer som har dem med sig, eller er det nogen som den "åbner/genopliver" fra registreringsdatabasen eller hvor det nu er den leder??
Håber på lidt hjælp ;)
Gravatar #13 - gnаrfsan
15. mar. 2011 13:16
Gnarfsans første indlæg skrev:
Lester: Det er ikke ret udbredt endnu. Der er kun lige nede omkring vadestedet. Jeg har testet ved rådhuspladsen, og der er ikke noget at finde. De forsøger dog at udbrede det i midtbyen.
Det falder også i hastighed efter to måneder. De siger til modemhastighed, og jeg går ud fra at der er 56 K.

Se her:
http://www.redspot.info/..
Gravatar #14 - XorpiZ
15. mar. 2011 13:17

Nope. Har kigget dem alle igennem ;(
Gravatar #15 - MiniatureZeus
15. mar. 2011 13:19
XorpiZ (14) skrev:

Nope. Har kigget dem alle igennem ;(

kigger du på første indlæg eller oprettet?
Gravatar #16 - XorpiZ
15. mar. 2011 13:23
Første indlæg (det er dog samme tidspunkt).
Gravatar #17 - MiniatureZeus
15. mar. 2011 13:24
XorpiZ (16) skrev:
Første indlæg (det er dog samme tidspunkt).

Du har nok skrevet så meget lort, at det er blevet slettet?
Gravatar #18 - OxxY
15. mar. 2011 13:28
OxxY's første og rimelig intetsigende og irrelevante første post skrev:
Det er videnskabeligt bevidst at mennesker 'kun' kan høre lyde i frekvensbåndet mellem 10 Hz og 20 KHz.
Heldigvis har dette ikke noget som helst at gøre med den sampling frekvens der bliver brugt. Vil du vide mere om hvorfor det kan et signalbehandlingskursus anbefales =)

Gravatar #19 - XorpiZ
15. mar. 2011 13:29
MiniatureZeus (17) skrev:
Du har nok skrevet så meget lort, at det er blevet slettet?

Utivlsomt. Jeg undrer mig dog bare over, at du så tilsyneladende kan finde dit første :D
Gravatar #20 - GormDK
15. mar. 2011 13:30
#8 - Tejeda

Øh, jeg forstod ikke lige hele pointen... Hvad er 'låt' ??

I de fire år, der er gået, har jeg lært, at 'låt' betyder 'sang', men det link, jeg kommenterede virker ikke mere, så jeg forstår vel dybest set stadig ikke lige hele pointen...
Gravatar #21 - MiniatureZeus
15. mar. 2011 13:30
XorpiZ (19) skrev:
Utivlsomt. Jeg undrer mig dog bare over, at du så tilsyneladende kan finde dit første :D

bemærk dog, det blev rated INTERESSANT!!!!!!!!
Gravatar #22 - XorpiZ
15. mar. 2011 13:33

Kunne man det dengang? Var det ikke noget med, at alle gamle +/- indlæg blev lavet om til interessant/flamebait på et tidspunkt?
Gravatar #23 - Emil
15. mar. 2011 13:33
http://newz.dk/internettet-forbudt-for-boern skrev:
DresscodeJa jeg tænkte bare på, hvis jeg nu danner en religion der kræver at man skal gå med læderkasket, selebukser og i bare tæer, kan jeg så kræve at jeg som f.eks. servicemedarbejder i SuperBrugsen må gå rundt og sætte varer op i det tøj?

27. juni 2001 kl. fucking 01.15 - samme tid, som min bruger blev oprettet.

Så har man altså ikke noget liv, hvis man sidder oppe kl. 01.15 for at oprette en bruger på en side for at skrive en kommentar... suk altså.
Gravatar #24 - Cloud02
15. mar. 2011 13:36
heh grineren

random cw artikel der ikke virker længere

ifm denne nyhed
http://newz.dk/drm-med-virus-og-adware/page1
Gravatar #25 - vandfarve
15. mar. 2011 13:36
XorpiZ (22) skrev:

Kunne man det dengang? Var det ikke noget med, at alle gamle +/- indlæg blev lavet om til interessant/flamebait på et tidspunkt?

Så gammel er MiniZeus da ikke?

No pun, men er det nuværende ratingsystem ikke meget ældre end det?
Gravatar #26 - XorpiZ
15. mar. 2011 13:38

Det kan jeg da ikke huske. Tiden flyver jo i godt selskab!
Gravatar #27 - vandfarve
15. mar. 2011 13:39
XorpiZ (26) skrev:

Det kan jeg da ikke huske. Tiden flyver jo i godt selskab!

Bestemt, og efter Lingie kom til, har jeg slet ikke sovet.
Gravatar #28 - Daniel-Dane
15. mar. 2011 13:42
http://newz.dk/firefox-3-frigives-den-17-juni/page1#22 skrev:
Meh... Firefox 3 har failet siden RC1 udkom. Jeg hader deres nye måde at behandle sider med autocomplete=off...

P.S.
Jeg kan ENDELIG skrive herinde... knapperne har ikke virket før nu. -_-"
Hvorefter der gik en måned, førend jeg skrev igen.

Og så blev der også plads til lidt selvkritik:
Ja, det er fordi, det er Google.
Tsk, tsk.

Edit:
Jeg tænker "hvorefter", men skriver "hvorfor". God damn it.
Gravatar #29 - paradise_lost
15. mar. 2011 13:52
Første indlæg skrev:
#16 Ja det er en gammel teknologi men det VIRKER uden prob og bliver BRUGT meget, nok mere end du tror

http://newz.dk/riaa-sagsoeger-nyhedsgruppeudbyder
Gravatar #30 - snesman
15. mar. 2011 14:08
første indlæg skrev:
De mener dem der kommer i løbet af i år og næste år. Tror nok de skal op på 120hz for at kunne lave 3D-effekten. (60 Hz pr. øje
Gravatar #31 - Chewy
15. mar. 2011 15:40
<B>Toranaga</B>
Problemet med win2000 er ikke at det bryder sammen hele tiden.. Men at det ikke kan køre de samme programmer som win98...

http://newz.dk/lindows-screenshots/page1#34

Det er den 23. Januar 2002.
Dog står jeg som oprettet d. 17. apr. 2003 11:04, og aktiveret d. 5. okt. 2005 02:24.

Det er fordi at newz.dk skiftede database tilbage i 2003, og indførte aktiveringssystemet i 2005... (In case anyone was wondering...)
Gravatar #32 - gnаrfsan
15. mar. 2011 15:51
vandfarve (27) skrev:
Bestemt, og efter Lingie kom til, har jeg slet ikke sovet.

Nej, jeg klager ikke :-)
Gravatar #33 - Ildhesten
15. mar. 2011 16:17
http://newz.dk/18-af-danske-maend-har-kodet-et-program/page1#26 skrev:

Alle og enhver ved, at skal man tale bukserne af en pige så er lisp og haskell vejen frem!
Gravatar #34 - Windcape
15. mar. 2011 17:43
I dør af grin ;-)

Windcape skrev:
sørgeligt..
Det er ellers verdens bedste afspiller til windows.
lad os få den licenteret under GPL så den kan blive viderudviklet.

http://newz.dk/fremtidige-winamp-opdateringer-i-fa...
Gravatar #35 - Norrah
15. mar. 2011 18:37
Norrah 28. sep. 2003 23:58 skrev:
Det jeg ikke kan forstå er hvorfor nokia ikke snart selv finder på nogle designs. Altså ja, de er kommet med 2 gode påfund - syntes jeg altså - tændeknappen i toppen og ingen antenne. Men siden da er det bare gået ned af bakke. De har stort set ikke lavet noget originalt, og er derimod begyndt at kopiere andre ting, så som; "GBA og klamme japanske ur som kan stort set det samme som telefonen" og flere kan bare ikke huske.....

SE derimod har jeg ikke noget imod, mest fordi de har lavet t68i hvilket er den telefon jeg har, bryder mig bare ikke om det der kasse look som de er kommet med her på det seneste. De kan en del og er i teorien lækre.

Men hallo vi lever i det 21 århundrede, det er ikke de indre der tæller men det ydre..... Jeg syntes det er fedt hvis de kan en del, men hvis man ikke kan klare at se på dem, ja så har man et problem..... derfor ned med nokia og op med SE selvom de fyrede den bedste telefon designer de har haft.... Spader....

OMG jeg lyder som en klaphat. Er det virkelig det første jeg skrev? - Jeg har tilladt mig at rette lidt i det, da jeg åbenbart ikke aner hvad et komma, eller punktum, er.. Suk!

Det var i en: Min mobil telefon er debat.. og så kunne jeg åbenbart ikke holde mig væk længere.

I det mindste var jeg allerede dejligt overfladisk. Så man var så småt på vej til at blive voksen.

Ps. mere end 3 punktumer efter hinanden skulle efter sigende være tegn på at man er lettere psykotisk.
Gravatar #36 - coday
15. mar. 2011 18:44
Har lige siddet og læst alle mine indlæg igennem, og fundet ud af at jeg er FUCKING SJAW!!

Edit: Kilde
Gravatar #37 - Chewy
15. mar. 2011 18:44
@35
OMG jeg lyder som en klaphat. Er det virkelig det første jeg skrev?

Velkommen til vores verden ;-)

Ps. mere end 3 punktumer efter hinanden skulle efter sigende være tegn på at man er lettere psykotisk.

Ahhh... Det forklare så en del...
Gravatar #38 - arne_v
15. mar. 2011 19:25
Windcape (34) skrev:
I dør af grin ;-)

Det var tæt på!
Gravatar #39 - DiZaster
15. mar. 2011 19:27
Norrah (35) skrev:
OMG jeg lyder som en klaphat.

Det var også dengang du kaldte dig selv Sephiroth (tror jeg det var), og snakkede højlydt om dine evner udi kunsten af give et blowjob.
Gravatar #40 - Norrah
15. mar. 2011 19:29
DiZaster (39) skrev:
Det var også dengang du kaldte dig selv Sephiroth (tror jeg det var), og snakkede højlydt om dine evner udi kunsten af give et blowjob.

Den skill har ikke ændret sig, spørg Ignota.
Gravatar #41 - arne_v
15. mar. 2011 19:29

Borland ønsker at sælge IDE produkter fra

arne_v 21. jul. 2006 19:54

ALM produkterne sælges for 2000-5000 USD per named user eller
10000-15000 USD per concurrent user (lidt afhængig af hvilket
produkt det er).

Jeg tror nok at de kan tjene penge på det.

IDE er det derimod meget svært at tjene penge på.
C++ : Borland er uendelig lille sammenlignet med MS
.NET : MS sidder igen på markedet
Java : Borland har tjent mange penge på JBuilder men idag
bruger man den gratis Eclipse
Delphi : stadig unikt produkt men nok ikke decideret
storsælgende
Gravatar #42 - Caek of Doom
15. mar. 2011 20:01
Caek of Doom 18. sep. 2007 14:24 - "Coca Cola lancerer selvkølende Sprite" skrev:
Hvorfor snakker alle om at det er deres øl, der skal være kolde? Hvorfor ikke mælk?! :P
Gravatar #43 - Morphin
15. mar. 2011 20:13
http://newz.dk/verdens-tyndeste-lcd-tv-fra-jvc-lanceres-til-sommer#12 skrev:
Med mit held ville jeg ret hurtigt knække det :/
Gravatar #44 - T-Hawk
15. mar. 2011 20:13
Respect til jer... Suverænt længste forum tråd jeg har læst....................................
..........

I den fantastiske tråd SAY NR. 1!!!
Gravatar #45 - tazimn
15. mar. 2011 20:16
Tazimn´s første indlæg - En tråd han startede for at få råd og vejledning. skrev:
Hej Alle sammen!
Søger lidt feedback på denne computer!
http://www.shg.dk/..
- Er der noget der ikke virker sammen.
- Er det bedre at købe en Quad, eller er de 4 kerner overflødige med hensyn til spil..?
- Grafikkortet.. er det godt nok eller kan det gøres bedre for samme beløb eller mindre..?
- Er den i det hele taget god til prisen eller kan det gøres bedre for samme pris..
Tak for hjælpen!
Med Venlig Hilsen
Kenn Thorsen

LINK
Gravatar #46 - vandfarve
15. mar. 2011 20:21
tazimn (45) skrev:
Tazimn´s første indlæg - En tråd han startede for at få råd og vejledning. skrev:
Hej Alle sammen!
- Er det bedre at købe en Quad, eller er de 4 kerner overflødige med hensyn til spil..?
- Grafikkortet.. er det godt nok eller kan det gøres bedre for samme beløb eller mindre..?
- Er den i det hele taget god til prisen eller kan det gøres bedre for samme pris..
Tak for hjælpen!
Med Venlig Hilsen
Kenn Thorsen

LINK

Utroligt den ikke blev derailet.
Gravatar #47 - tazimn
15. mar. 2011 20:37
vandfarve (46) skrev:
tazimn (45) skrev:
Hej Alle sammen!
Tak for hjælpen!
Med Venlig Hilsen
Kenn Thorsen

LINK

Utroligt den ikke blev derailet.

Ja... det var dengang hvor der var respekt for nye brugere, samt viljen til at hjælpe andre. Suk!
Gravatar #48 - trylleklovn
15. mar. 2011 20:46
Nogen har været så venlige at poste mit første indlæg på newz, på knowyournewz.dk :)

http://knowyournewz.dk/index.php?title=Trylleklovn skrev:
jaja, i sidder allesammen der og er så glade for at han er blevet fanget og håber aldrig nogensinde at nogen laver en virus/orm igen ..
well fair nok, i har lige øget chancerne for at nogen hacker jeres computer .
For det meste de personer der koder de vira ikke særlig accepteret i undergrunden, officielt fordi at hackere ikke gør den slags, uofficielt fordi de fortæller befolkningen, for ikke at tale om ms, at der er et hul her som kan udnyttes.. fks havde den fejl som blaster udnyttede været kendt i lang tid, og var brugt af hackere indtil blaster kom.
"jamen den lukkede vores computere ned!!" ja, men med et par enkelte tastetryk så lukkede den så ikke lige ned aligevel, desuden kunne den slamkodede blaster være kodet meget bedre og have forvoldet meget mere skade .. vær bare glad for at en lille fætter lavede den virus så ms fik øjnene op for at det rent faktisk var et problem.
Det samme kan man sige om sasser, denne virus/orm eller hvad i vil kalde den kunne også have gjort meget mere skade, men blev istedet et eksempel på at hjemmecomputer brugere idag ikke sørger for at opdatere deres software, og at ms ligger for lidt vægt på forskellen mellem alm bug updates og vigtige sikkerheds opdatering, for der var faktisk udkommet en update der forhindrede at den fejl opstod som sasser udnyttede.
Det hele er et spørgsmål om at ændre folks syn på at computere er noget med windows og at hackere prøver at ødelægge den ...
opdater jeres hardware, og begynd at lær lidt mere end word, så får i aldrig virus, og hvis i gør er ved i hvordan man fjerner den.. jeg er sådan set ligeglad med om du er 92 og dårlig til at læse, hvis du ikke er villig til at lære hvordan man bruger en computer ordentligt, så burde du måske slet ikke have en..
Gravatar #49 - Chewy
15. mar. 2011 21:05
@48

Jeg kedede mig lidt..
Kan dog se at Flemhans side åbenbart ikke blev updateret..
Gravatar #50 - Daniel-Dane
15. mar. 2011 21:19
tazimn (47) skrev:
Ja... det var dengang hvor der var respekt for nye brugere, samt viljen til at hjælpe andre. Suk!
Hvis du med 'viljen til at hjælpe andre' mener hele to indlæg, så ok.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login