mboost-dp1

Død dot på CRT skærm.

Gå til bund
Gravatar #1 - Fafler
2. jun. 2003 09:59
Jeg lagde lige mærke til at den Mag skærm jeg sidder foran nu har en død dot, det tror jeg aldrig jeg har oplevet før.

Ikke at det er relevant på nogen måde, men det er vel hvad vi har tagwall´en til.
Gravatar #2 - KozmoNaut
2. jun. 2003 10:06
Yep, selvom det er ekstremt sjældent på CRT-skærme i forhold til TFT-skærme, så kan døde pixler godt forekommer.

Hvis man er heldig, dækker garantien det, ellers er der intet at gøre.
Gravatar #3 - Acro
2. jun. 2003 10:07
#1 @Fafler:
Jeg har faktisk prøvet noget lignende - jeg ved ikke hvorfor, men der var pludselig 3 mørke røde punkter på skærmen, meget underligt.
Gravatar #4 - Acro
2. jun. 2003 10:09
#2 @KozmoNaut:
At kalde det døde pixels er nok lige at gå for langt, det afhænger jo af hvordan man sætter sin opløsning - ergo, jo større opløsning jo færre procent mistet synsareal.
Gravatar #5 - Fafler
2. jun. 2003 10:12
#2: Den er ikke min skærm, så jeg er da bare ligeglad. Hvordan går det iøvrigt på #rw?

#3: Den her er sort, men de 4 omgivende dots er tilsyneladende røde.

Nå, men det er da langtfra så slemt som en af mine venners bærbare der have en defekt pixel, der lyste lilla ligemeget hvad man lavede. Man endte simpelthen med at blive hypnotiseret og sidde og stirre på den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login