mboost-dp1
"Dont copy that floppy"
http://hackingthemainframe.com/forum/viewtopic.php...
Syntes ikke jeg har set det postet herinde før... rimelig grineren.
Syntes ikke jeg har set det postet herinde før... rimelig grineren.
Lyder sjov nok... men er der ikke nogen der gider smide et link til hvor man kan downloade filmen hurtigere end med 1 KB/s
Hmm... det spil de er ved at lave er "Neverwinter Nights" og filmen er fra 1992, jeg vidste godt de har brugt lang tid på at lave det, men 10 år?
Er der en gammel version af NWN jeg ikke har hørt om?
Er der en gammel version af NWN jeg ikke har hørt om?
Du skal nok se det er et liiidt ældre spil :P. Det kan hentes som abandonware en del steder.
Så videoen i sin fulde længde i nat. En del af deres argumenter er ikke engang så dårlige (der var lige et par stykker der faldt igennem) men det hele drukner i dårlig musik og popsmarthed. Bare den måde som pigen siger hun vil være programmør for så 20 sekunder efter side og hamre i tilfældige taster til et spil de ikke har startet. Måske blev hun sat til at kode [indsæt slamkodet projekt her] 3.0... :)
Du skal nok se det er et liiidt ældre spil :P. Det kan hentes som abandonware en del steder.
Så videoen i sin fulde længde i nat. En del af deres argumenter er ikke engang så dårlige (der var lige et par stykker der faldt igennem) men det hele drukner i dårlig musik og popsmarthed. Bare den måde som pigen siger hun vil være programmør for så 20 sekunder efter side og hamre i tilfældige taster til et spil de ikke har startet. Måske blev hun sat til at kode [indsæt slamkodet projekt her] 3.0... :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund