mboost-dp1
EFnet ustabilt?
Hvad i himlens navn er det der er foregåret på EFnet siden kl. 02.15 i nat?
Nu er jeg røget af tre gange siden kl kvart over 2 i nat, hver gang med "[10053] Software caused connection abort", og hver gang tog det mig over 10 min. at finde en server jeg kunne komme på.
Jeg savner en forklaring på hvad problemet er.
Anyone?
Nu er jeg røget af tre gange siden kl kvart over 2 i nat, hver gang med "[10053] Software caused connection abort", og hver gang tog det mig over 10 min. at finde en server jeg kunne komme på.
Jeg savner en forklaring på hvad problemet er.
Anyone?
Citat fra #newz.dk:
"
[10:53] loadet -----------------------------------------------------------
[10:53] loadet We just suffered a huge DDOS attack stretching to most servers. at this time , VERY FEW are acception external connections. at 8:20PM EDT, 03/08/04, we have 2 CA servers up, and are looking for any others that are alive.... big things happening right now. just sit tight and all will be fixed
"
håndtegn og streetrespect
"
[10:53] loadet -----------------------------------------------------------
[10:53] loadet We just suffered a huge DDOS attack stretching to most servers. at this time , VERY FEW are acception external connections. at 8:20PM EDT, 03/08/04, we have 2 CA servers up, and are looking for any others that are alive.... big things happening right now. just sit tight and all will be fixed
"
håndtegn og streetrespect
Med al respekt for personen bag dette citat, må jeg lige smidde denne quote op. Altså, en kommentar til DDoS angrebet på EFNet serverne.
[14:41] "vi vandt, nu har vi bare ikke nogen vi kan chatte med"
[14:41] "vi vandt, nu har vi bare ikke nogen vi kan chatte med"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund