mboost-dp1

En glædelig nyhed til alle

Gå til bund
Gravatar #1 - Xanthia
25. jan. 2004 23:55
Bill Gates vil stoppe spam-mails.

Så der er ingen grund til frustration og bekymring, Bill Gates har styr på det hele. Og EB skal nok sørge for hurtige og saglige opdateringer så snart der sker noget nyt:)
#2 - 26. jan. 2004 07:35
jaaaa han styrer, han gir dem jo alle sine penge for at de skal holde op
#3 - 26. jan. 2004 18:40
Gravatar #4 - west
26. jan. 2004 22:34
1 ting jeg ikke fatter ved spam:

Hvorfor kan alle mennesker i hele verden, og alle spammere i hele verden ikke blive enige om at spam skal fx prefixes med ADV: i subject ?

De folk der er smarte nok til at saette filter op, er jo med 110% sikkerhed ogsaa for smarte til nogensinde at reagere paa spam med nogetsomhelst andet end delete knappen, right ?

Hvorfor er det at de scumbags er saa fucking forhippet paa at deres bullcrap bare skal igennem filtre, jeg kan godt se at du blokerer og dermed sender et klart signal om at du ikke er og aldrig bliver interesseret men;du'skal}sa<bogus>tme=ikke,pr0ve*at*sl1pp3*ude<lalala>nom!!111 djkjflskd kldls lsfd
Gravatar #5 - SKPFræser
27. jan. 2004 10:07
#4 det er sygisk terror, du bliver kørt så langt ud at du køber noget i håb om at du så slipper for at det skal gå dig på nerverne
Gravatar #6 - sKIDROw
27. jan. 2004 21:58
[Rant]
Det er ikke for sjovt skyld at jeg kunne få saddam til at virke som en glad legeonkel hvis jeg fik fingrene i en af de svin!... ;P
Gravatar #7 - derb
29. jan. 2004 09:31
come on, når man nu ingen venner har kan det da ikke skade at få lidt spam. Så har man noget at lave også..
Gravatar #8 - killer bunny
29. jan. 2004 11:39
#4 det er så af samme grund de sender reklamer i tv. Det kan godt være at du bevist ikke reagere på reklamen, men ubevist er det noget helt andet. Desuden koster det spammere noget som helt at sende spam mail ud. hvorfor skulle de så tagge deres mail ?
Gravatar #9 - SKPFræser
3. feb. 2004 12:06
#7 ja det er rigtig nok
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login