mboost-dp1

Er AntiPiratGruppen gået i stå?

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2003 13:24
Det er jo helt vildt, jeg har slet ikke hørt noget om AntiPiratGruppen i hele marts...

Hvis man kigger på deres hjemmeside http://www.antipiratgruppen.dk/ kan man også se at der, på velkomstsiden, står "Under opdatering"...

Rart at have en pause fra dem ;-)
Gravatar #2 - Yasw
19. mar. 2003 15:43
De er sikkert ved at planlægge et kæmpe togt i deres kolde kælder.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2003 20:40

Jaaa... ellers er de nede og slås for Saddam...
Gravatar #4 - DiZaster
19. mar. 2003 21:47
De er sikkert selv blevet knaldet for at vidersælge det warez de beslaglægger.

Ligesom folkene fra politiets narko afdeling, kørte også APG's medlemmer rundt i mistænkeligt dyre biler :-)
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2003 22:08

Joo deet... Det er sikkert APG selv der har knaldet sig selv, de er jo pænt fucked up i skallen
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2003 22:08
/edit/

Hmmm... Newz.dk syntes at mit post #5 skulle være der to gange...

/edit/
Gravatar #7 - Menkhaf
20. mar. 2003 02:04
Men det er jo ogsaa et meget godt indlaeg, saa hvorfor ikke?
Gravatar #8 - BurningShadow
20. mar. 2003 07:37
Er i sikker på at APG rent faktisk ejer antipiratgruppen.dk?
Når man checker den hos DK-Hostmaster, så får man ingen info om registranten, og så hut jeg vrinsker, så er private de eneste der kan få skjult oplysningerne, og APG er jo ikke en privatperson?

Hvis det virkelig er APG der ejer antipiratgruppen.dk så er de sq for lamme, for brugeren apg, havde emailaddressen [email protected], (APG er ham der havde det lamme password, indtil jeg overtog hans account).
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
20. mar. 2003 18:04

Jaa...

Har du set siden, hvem skulle ellers lave den?

og ang. APG (den tåbelige bruger) så tror jeg IKKE at [email protected] er hans rigtige e-mail adresse, og hvis det var så skulle APG (den tåbelige bruger) ha' lavet siden, og den er jo forholdsvist pæn, så det er nok ikke en 10 årig der har lavet den
Gravatar #10 - BurningShadow
21. mar. 2003 07:07
Han var registreret med [email protected], det er det eneste jeg med sikkerhed ved. Om det er hans rigtige, er der naturligvis ingen garanti for, men hans intilligens nivau kunne da godt tyde på at han arbejder for dem. De kunne jo have betalt en, med hjerne, for at lave siden?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login