mboost-dp1
Er det dig Lingie?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Milandt er desperat efter at få nogle nørder derind, så han kan sende dem roser, halmballer og hvad det ellers er man kan sende sin kærlighed i form af på de sider der..!
MiniatureZeus (6) skrev:Milandt er desperat efter at få nogle nørder derind, så han kan sende dem roser, halmballer og hvad det ellers er man kan sende sin kærlighed i form af på de sider der..!
Cool, findes der også en tilsvarende side for heterosexuelle ?
Jeg ville elske at sende en pige et dusin halmballer, bare for at se hvad de ville gøre af dem !
Bllets (2) skrev:Så er spørgsmålet...
Hvorfor er du på boyfriends.dk?
Jeg synes, det er mere interessant at vide, hvilken kombination af søgeord han har brugt, for at finde den profil.
Grov up people, hvis onklen er blevet lidt kælen på sine ældre dage så fred være med det.
farmerdating.dkMort (8) skrev:Cool, findes der også en tilsvarende side for heterosexuelle ?
Jeg ville elske at sende en pige et dusin halmballer, bare for at se hvad de ville gøre af dem !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.