mboost-dp1
Er du hård til 3d, så kig her!
Det århusianske software firma TurnTool, har udskrevet en 3d konkurrence. Formålet med konkurrencen er simpelt, vis hvad du kan med 3d og JavaScript. Det er gratis at deltage, alt hvad du skal gøre er at hente en demo af deres max-plugin og gå i gang.
TurnTools teknologi er en 3d engine der kan køre i en browser, og interaktion med brugeren er enten via JavaScript eller, som i spil, med mus og tastatur.
se mere hos TurnTool
TurnTools teknologi er en 3d engine der kan køre i en browser, og interaktion med brugeren er enten via JavaScript eller, som i spil, med mus og tastatur.
se mere hos TurnTool
Det skal lifge siges, at det kræver ActiveX support.
Dvs. Internet Explorer
Dvs. Internet Explorer
Q: Are TurnTool solutions Java-dependent?
A: No. The TurnTool Viewer is an ActiveX control and does not depend on Java to function.
Mon det kan konkurrere med min 3D engine som også bruger ActiveX og Javascript ?
TurnTool er ganske flot, men jeg synes det er utroligt langsomt i forhold til Infinitum3D enginen.
Prøv selv Infinitum3D enginen her og døm selv
TurnTool er ganske flot, men jeg synes det er utroligt langsomt i forhold til Infinitum3D enginen.
Prøv selv Infinitum3D enginen her og døm selv
Du kan også sagtens bruge Mozilla til at vise TurnTool, og ifølge forumet er en mac viewer under opbygning.
Det gode ved TurnTool er brugervenligheden, det er ret nemt at lave noget i 3d studio max og eksportere det til tnt filer.
Interaktionen med javascript gør også at det er ret let at gå til.
Det gode ved TurnTool er brugervenligheden, det er ret nemt at lave noget i 3d studio max og eksportere det til tnt filer.
Interaktionen med javascript gør også at det er ret let at gå til.
Men der er stadig fejlen i FAQ'en :-P
ActiveX er ihverfald Internet Explorer only.
Du kan også sagtens bruge Mozilla til at vise TurnTool, og ifølge forumet er en mac viewer under opbygning.Ja, nu virker det i Firefox - Det gjorde det ikke da det blev postet!
Men der er stadig fejlen i FAQ'en :-P
ActiveX er ihverfald Internet Explorer only.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund