mboost-dp1
Erfaringer med Zepto A15 Nox
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har bestilt en Nox, men grundet min konfiguration er der 35 dages leveringstid. Jeg glæder mig som et lille barn. Mens jeg venter, så ville jeg gerne høre om en af jer har nogle erfaringer med denne model. Jeg har læst en del godt og skidt om Zepto's andre modeller, men ikke så meget om denne specifikke model.
Hvad er jeres indtryk? Er kvaliteten god nok?
Jeg har bestilt med følgende konfiguration:
Nox A15 - WSXGA+ black + Geforce
Keyboard Orion/Nox DK BLACK
Intel C2 DUO P8400 2,26 GHz 1066M
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
200GB SATA 2,5" 7200 RPM - HDD
SATA DVD-RW DL
Intel Pro /Wireless 4965AGN
No operating system
9 Cell Nox/Orion black
Hvad er jeres indtryk? Er kvaliteten god nok?
Jeg har bestilt med følgende konfiguration:
200GB SATA 2,5" 7200 RPM - HDD
SATA DVD-RW DL
Intel Pro /Wireless 4965AGN
No operating system
9 Cell Nox/Orion black
Jeg tror jeg kan sige på rigtigt manges vegne, at de ikke ved det før på fredag/mandag.. jeg bestilte min med stort set samme leveringstid som din, undtagen at jeg får tilsendt min med et 6cell batteri indtil de får deres 9cell på lager igen, for at undgå endnu længere ventetid
Det er snart 3 uger over den aftalte leveringstid, så første minus ligger i ventetiden - har snakket med dem og de siger at mange modeller mangler at få leveret deres kabinet og det er det eneste obligatoriske de venter på
Men hvad jeg har hørt, så er zepto halvbilligt plastik, men med lige netop denne model vil de gerne ændre folks mening om deres laptops
Edit: Nå kan så se på min ordreemail at den blev bestilt 1. juli
320GB SATA 2,5" 5400 RPM - HDD
SATA DVD-RW DL
Zepto Zpro2 BGN
MS Windows Vista Ultimate 64bit
9 Cell Nox/Orion black
Zepto Zcumbag - Notebook bag Black
Ekstra AC Adapter
Det er snart 3 uger over den aftalte leveringstid, så første minus ligger i ventetiden - har snakket med dem og de siger at mange modeller mangler at få leveret deres kabinet og det er det eneste obligatoriske de venter på
Men hvad jeg har hørt, så er zepto halvbilligt plastik, men med lige netop denne model vil de gerne ændre folks mening om deres laptops
Edit: Nå kan så se på min ordreemail at den blev bestilt 1. juli
320GB SATA 2,5" 5400 RPM - HDD
SATA DVD-RW DL
Zepto Zpro2 BGN
MS Windows Vista Ultimate 64bit
9 Cell Nox/Orion black
Zepto Zcumbag - Notebook bag Black
Ekstra AC Adapter
Nox har været forsinket et par gange på grund af forsinket levering af delene til selve maskinen. Det er jo helt ny teknologi fra Intel med Montevina chipset og det hele. Det er jo først officielt frigivet af Intel 14. eller 16. juli 08, så at Zepto kan levere en maskine baseret på dette allerede ca. 14 dage efter denne officielle frigivelse er da okay. I det henseende synes jeg det er lidt svært at klandre Zepto for den længere leveringstid.
De har jo bare haft dem til forudbestilling tidligere for at vide hvor mange de skulle have hjem i første levering.
De har jo bare haft dem til forudbestilling tidligere for at vide hvor mange de skulle have hjem i første levering.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.