mboost-dp1

Et par Hurtige!

Gå til bund
Gravatar #1 - SnoTz
28. aug. 2002 10:52
1..I Counter Strike, hvad betyder "ffs"?

2..Hvorfor er der nogen på newz.dk der skriver "ikek" istedet for ikke? er det en fejl, eller er de L337?

3..Hvorfor bruger TV2 Vejret 7 minutter på at forklare hvordan vejret har været?

4..Er kvaliteten bedre eller værre på en storskærm, end et almindeligt fjernsyn?

5..Kan man putte floremelis i te, og opnå samme resultat som med sukker?

6..Er det usundt at spise støv? Hvad med vasket støv?

7..Er Aquafresh tandbørster egenligt bedre end almindelige

8..Kan man dø af at holde sig for længe?

9..Hvad er næringsindholdet i bussemænd?

LAD VÆRE MED AT SVARE 42!!!!
Gravatar #2 - funkymonkey
28. aug. 2002 10:56
1 - det betyder "fjollet fjabbe salg"

2 - det er 1337 ascii sprog

3 - fordi du er grim

4 - det kommer vel an på fjernsynet

5 - jada, te'en bliver fortyndet i begge tilfælde

6 - det kommer an på om du er menneske eller en anden art

7 - der findes ikke almindelige tandbørster længere, de er alle speciele

8 - giv mig et par dage, så finder jeg ud af det

9 - 42

EDIT
Jeg vil godt lige tilføje det var dumme svar som følge af dumme spørgsmål, bare i tilfælde der var en enkelt eller 5 der ikke fattede det
EDIT
Gravatar #3 - Raenil
28. aug. 2002 11:00

Jeg skal da svare på dem jeg kan.

4. Kvaliteten er bedre. Storskærmen har flere linier til rådighed. Når du oplever resultatet som værre end TV-billedet er det simpelthen fordi råmaterialet ikke er godt nok. Prøv at tage et ikon fra windows og forstør det til baggrundsskærmsstørelse, så kan du se hvad jeg mener.

5. Skulle være muligt – har aldrig prøvet. Det er sukker det hele.

6. For lidt og for meget af alting er altid skidt. Støv i store mængder vil nok komme nedenud, for meget støv vil sikkert giver mave/tarm problemer.

7. Kender ikke til nogen undersøgelser der kan understøtte påstanden.

8. De fleste mennesker vil gå i coma og begynde at trække vejret automatisk. (jeg går ud fra at det var det du mente med at holde sig, hvis det er WC’et du refererer til. Tjae – måske.
Gravatar #4 - Yotus
28. aug. 2002 11:03
1. ffs betyder "for fucks sake"..
Gravatar #5 - annoia
28. aug. 2002 11:06
1. For fucks sake
2. Fejl.
3. Dette er en speciel service til nørder der aldrig bevæger sig uden for en dør.
4. Kommer selvfølgelig meget an på hvor kraftig din storskærmsprojektor er.
5. Ingen af delene koster specielt meget.. Prøv. Du dør højst af det :)
6. Ja.
7. Almindelige værende colgate eller Jordan?
8. Tvivler.
9. -42.
#6 - 29. aug. 2002 10:43
8. Ja det kan man. Se bare Tycho Brahe. Han døde af at hans blære sprang. Normalvis er blæren ikke kontrolleret af viljen (= du pisser pludselig i bukserne) men hvis der er noget galt med din blære kan den sprænge.
#7 - 3. jan. 2004 18:16
Hvad Betyder L337?
Gravatar #8 - annoia
3. jan. 2004 22:09
l33t, eller 1337, eller leet betyder i bund og grund eleete (elite). Det bruges af scriptkiddies på nettet, der tror at det er sejt at erstatte bogstaver med tal, så deres sætninger bliver så grimme og ulæselige som muligt (modsat de fleste brugere på newz, der bare indsætter forkert stavede, og forkert bøjning af ord, men effekten er den samme).
Gravatar #9 - Acro
3. jan. 2004 23:18
#8 @annoia:
For ikke at tale om dem, der - konsekvent - skriver med små bogstaver, skriver i sammenhængende klumper (som alternativ til afsnit) og endelig de der omtaler sig selv i forkert person.

Desuden er der også en gruppe der mener at et indlæg skal indeholde så mange engelske fagudtryk og forkortelser som det overhovedet er muligt, når målet er at gå på kompromis med tilgængeligheden og konteksten.
Gravatar #10 - Gruesome
4. jan. 2004 05:25

Vil nu sige "leet speak" mest bliver brugt i dag som en joke. Jeg ved ikke om det er fordi jeg har været heldig med min omgangskreds, men jeg kender ikke nogen som ville se på der anderledes.

Den med de engelske fagudtryk eller TLA's (three letter acronyms (skal ses som en joke)) kan jeg også sagtens følge dig i. For det meste ender det med at indlægget ligner en salgstale fra en uvidende sælger i Merlin.
Det er klart der er steder hvor det er berretiget at bruge nogen af disse, men som regel vil jeg mene man skal skrive en forklaring første gang de bliver nævnt i det mindste, for at sikre læseren har nogen idé om hvad det er.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login