mboost-dp1
Et tveægget sværd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Sidder og skriver program, og skal bruge et godt ord! Det skal betegne det samme som et tveægget sværd, altså noget der både har en god og en dårlig side. Så hvis nogen sidder og er i quiz humør, må de meget gerne hjælpe. Altså, der ledes her efter en form for metafor for noget som har en god og en dårlig side. Any ideas are welcome.
Sanity (7) skrev:terracide var næsten det bedste bud
Nej.
Sanity (1) skrev:Altså, der ledes her efter en form for metafor for noget som har en god og en dårlig side.
qw_freak (13) skrev:NEJ DA, det var da sleet ikke det han mente, hvordan kan du dog tro det??
/ontopic
TWOFACE
fordi jeg har en veninde der hedder Ying er jeg er ganske enig med hende at danskerne er ignorante og burde lade være med at omtale "Yin & Yang" hvis de tror de hedder "Ying og Yang"....
terracide (14) skrev:fordi jeg har en veninde der hedder Ying er jeg er ganske enig med hende at danskerne er ignorante og burde lade være med at omtale "Yin & Yang" hvis de tror de hedder "Ying og Yang"....
Du har en veninde der hedder Ying!? Arj, så kan jeg da godt se det er noget fis.... Vi kan da ikke ha nogen her på sitet der sådan kan komme til at lave den slags fejl, det er jo ignorant og racistisk overfor damen... Puha, du må hellere skrive en personlig mail til hmn og bede ham om at banne BetaLyte så den slags ikke sker igen...
ARJ FØJ siger jeg bare, godt du er der til at beskytte nettet med ignoranter som mig og alle de andre danskere...
Jeg er sikker på, at dit indlæg havde været en stor hjælp, hvis OP havde bedt om eksempler på ting, der har gode og dårlige sider. Det var så bare ikke det, han bad om.
Det er svært både at læse og forstå en tekst, hva'?
Det er svært både at læse og forstå en tekst, hva'?
Haha! Hvor jeg elsker at hele newz hopper på t***a lige så snart han åbner sit ying-yang!
- thx guys =D
#topic
Hvis det er noget med modsatrettede kræfter (right?), hvad så med et eller andet magnetisme-værk? Logo kunne være to hestesko-magneter der peger mod hinanden, og så kalde det noget i retningen af Dipol eller sådan noget?
- thx guys =D
#topic
Hvis det er noget med modsatrettede kræfter (right?), hvad så med et eller andet magnetisme-værk? Logo kunne være to hestesko-magneter der peger mod hinanden, og så kalde det noget i retningen af Dipol eller sådan noget?
terracide jeg elsker at dit navn er stavet med småt :D
Btw så gasser vi dig jo kun, seriøst uden dig mangler der jo en del af newz skulle endte dig eller LinguaIgnota skudes, valgte jeg LinguaIgnota for tja tosser er der nok af, men gamle sure militær folk er svære at finde.
Btw så gasser vi dig jo kun, seriøst uden dig mangler der jo en del af newz skulle endte dig eller LinguaIgnota skudes, valgte jeg LinguaIgnota for tja tosser er der nok af, men gamle sure militær folk er svære at finde.
Rainmeter (32) skrev:terracide jeg elsker at dit navn er stavet med småt :D
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Sanity (24) skrev:#14
Jeg gik over til en omformulering i stedet og det blev til "... påvirker ... i to retninger". Selvom det havde en fin nørdeffekt at skrive tveægget, gik jeg efter en mere neutralt ladet sætning.
Hvad var der galt med et tveægget sværd? Det er et alment kendt metafor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.