mboost-dp1

Fantastisk flash

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
23. jun. 2005 17:52
URL til fantastisk flash

Synes den er mega genial
Gravatar #2 - SKREWZ
23. jun. 2005 18:05
Jeg havde nok valgt ordspillet ``Fabelagtigt Fjollet Flash Fjant'', ``Forbandet Flash Foretagende'' eller ``For Fanden, Falsk Flash-Fedhed".

Hvad handler den om?
Gravatar #3 - Indox
23. jun. 2005 18:52
Strawberry Pancakes? :)
Gravatar #4 - jeldtoft
23. jun. 2005 19:50
#3 Du er vist ikke så let at narre :)
Gravatar #5 - Indox
23. jun. 2005 19:56
Nææ. Jeg er af en uddøende race..
Gravatar #6 - jeldtoft
23. jun. 2005 20:00
Hvis vi nu alle var tyskere havde du måske ret :P :P
Gravatar #7 - BurningShadow
24. jun. 2005 08:48
Hvor jeg og hader flash. Flash er en opfordring til talentløse idioter, om at spilde vore tid med noget der er det samme som dette indlæg: Irrelevant.
Gravatar #8 - NFX
24. jun. 2005 16:07
Nogle ting Jonti laver er bestemt gode nok, imo - Weebl & Bob, Magical Trevor, Scampi, Kenya, men visse ting, såsom den der strawberry pancakes, "aaaaaaaaaaaaahaha" og badgerbadgerbadger kunne jeg godt leve uden.

Men at kalde ham en en talentløs idiot vil jeg nu mene er at gå over stregen. Der er en del crap lavet i flash ude på det store interweb, men der er også nogle stykker der laver hammergode ting.
Gravatar #9 - mat
28. jun. 2005 10:30
#7 Og så vil jeg tillade mig at hade snævertsynede idioter som dig, der spiller smagsdommere, fordi i er af opfattelsen at i har universielt "ret"...lidt en kontrast til din sig.

Jeg synes de er sjove!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login