mboost-dp1
Fantastiske handsker
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa, jeg har lige opdaget et fantastisk fænomen. Jeg har altid brugt luffer, men vidste i at der eksisterer FEM FINGRE HANDSKER???????????????
http://www.huntershop.dk/images/Fleece-Gloves-Blac...
se lige der, nu kan jeg ryge en cigaret uden at fryse fingrene.
Jeg har også hørt at diverse negere foretrækker dem- er det ikke fucking fantastisk?
http://www.huntershop.dk/images/Fleece-Gloves-Blac...
se lige der, nu kan jeg ryge en cigaret uden at fryse fingrene.
Jeg har også hørt at diverse negere foretrækker dem- er det ikke fucking fantastisk?
come on- der er absolut intet fantastisk ved sko med form som en fod, og det her er et forum for nørder.
En post eller op til 5 om et eller andet fjollet rører mig ikke, men fuck it- jeg er eddermanme træt af at høre om sko med form som en fod.
En post eller op til 5 om et eller andet fjollet rører mig ikke, men fuck it- jeg er eddermanme træt af at høre om sko med form som en fod.
true, tanken har faktisk ikke strejfet mig- jeg er generelt ikke glad for ignore funktioner, men lige netop i dette tilfælde er det måske passende
Husk et par underhansker. det er min erfaring at, ligesom ved Fivefingers, så går der alt for hurtig dårlig lugt i det hvis man har bare tær/fingre
moveax1ret (3) skrev:der er absolut intet fantastisk ved sko med form som en fod
Btw. det handler ikke om sko formet som fødder, men sko der muliggør foden at arbejde som den er bygget. Der findes et væld af disse. ^^ Fivefingers er bare dem jeg synes bedst om, da de vækker opsigt og undren.
gnarfsan (10) skrev:Hvorfor bruger du i det hele taget sko, PorreMand?
Godt nok er de der femfinger sko hæslige uden lige, men sammenlignet med mandens føder er de jo gudeskønne. Så mon ikke han gør det for at hans stakkels kollegaer ikke skal få traumer? Og så tager de vel også lidt lugten af fødder :p
(du ka ta det PK!)
gnarfsan (10) skrev:Hvorfor bruger du i det hele taget sko, PorreMand?
Det undrer jeg mig også over. Det er jo ikke naturligt!?!
OxxY (11) skrev:men sammenlignet med mandens føder er de jo gudeskønne
OxxY (11) skrev:(du ka ta det PK!)
Jeg har hår på de yderste knoer på tæerne... du får en relevant rating ^^
Sikkert også derfor en gut råbte "idiot", og 2 biler dyttede efter mig på dagens løbetur.
En tråd der handler om mig og mine sko, mon i selv synes det er smart med den opmærksomhed? Det opmuntre mig jo kun til at blive ved.
fjols (17) skrev:Min søster arbejdet bl.a. som guide og hun fortalte om en mand hun havde været guide for der ikke brugte sko (like, never!). Manden besøgte bl.a. verdens højeste bygning og et 5-stjernet hotel uden sko på.
inb4 Cool story, bro!
Der bor en magen til i Børkop. Han pendler hver dag til Vejle, med toget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.