mboost-dp1

Filmen Kill Bill

Gå til bund
Gravatar #1 - ada
19. jan. 2004 11:57
Har i tænkt på filment "Kill Bill" i sammenhæng med Microsoft?

:D ROFL.
#2 - 20. jan. 2004 10:09
jæs hehe tænkte oss altid på BG når der blev sagt kill bill i forbindelse med Clinton
Gravatar #3 - NFX
23. jan. 2004 21:48
Var der ikke engang nogen der ville lave en film, hvor Bill Gates blev myrdet? Mener jeg at have hørt noget om, for et par år tilbage...
#4 - 26. jan. 2004 07:37
#3 hehe nej det var vist et vebsite der jokede med at han var blevet myrdet for længe siden, bill is dead eller sådan noget, de havde merchandise og altting
Gravatar #5 - DerMann
27. jan. 2004 22:53
I "South Park - Bigger, Longer Uncut", bliver han da skudt af en amerikansk general, da windows 98 crasher!! =)
Gravatar #6 - Styless
7. feb. 2004 10:40
#3 Det var dem der havde lavet Blair Witch der ville lave en ny dokumentar-film der faktisk hed Kill Bill og handlede om at Bill Gates blev myrdet.
Gravatar #7 - bulldog
7. feb. 2004 21:08
Var Blair Witch Project ikke en optagelse der er sket i virkeligheden og som blev offentlig gjort, eller har jeg bare taget fejl..
Gravatar #8 - Gruesome
8. feb. 2004 14:13

Mjah, du faldt sådan set bare for det de gerne ville ha' dig til at tro. De fik en del radiostationer osv. til at hype det som det var rigtigt, men det er den nu altså ikke.

Læs evt. lidt om der her eller her.
Gravatar #9 - Styless
10. feb. 2004 15:29
#7 LOOOOL ... Nej den var ikke rigtig :D Men med alt det gøjl og dokumentarer osv. kunne det godt se sådan ud. Men nej den er ikke rigtig. :)

http://www.imdb.com/title/tt0185937/ Her er filmen på IMDB. Flere af skuespillerne har lavet film efter det så jeg tror ikke de døde i den skov :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login