mboost-dp1
Filmvalg?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
En veninde og jeg har filmaften og vil gerne se et par gyserfilm.. Problemet er blot at vi ikke ved hvilke, vi er åbne for alle forslag, på forhånd tak! :)
Vil også sige the Devil's Rejects. Og hvis I står og skal vælge mellem gyser film hvor der findes en amerikansk remake og en japansk version..så vælg for guds skyld den japanske...for the real thrill.
Lidt for enhver smag:
El orfanato,
Pet Sematary,
Frailty,
Låt den rätte komma in,
Ils,
Frágiles.
Til formålet havde jeg personligt valgt El orfanato eller Frágiles, men det er skud i tågen, når jeg ikke ved, hvad du/I er til. Selv er jeg en sucker for overnaturlig spænding med spøgelser og whatnot, mens andre foretrækker umotiveret blodsudgydelse med kædesave og what have ye.
El orfanato,
Pet Sematary,
Frailty,
Låt den rätte komma in,
Ils,
Frágiles.
Til formålet havde jeg personligt valgt El orfanato eller Frágiles, men det er skud i tågen, når jeg ikke ved, hvad du/I er til. Selv er jeg en sucker for overnaturlig spænding med spøgelser og whatnot, mens andre foretrækker umotiveret blodsudgydelse med kædesave og what have ye.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.