mboost-dp1
Filmz ?!?!
Nu da flere af admins fra Newz er de samme som Filmz tænkte jeg det kunne være en ide at spørge:
Hvad er der blevet af Filmz ??
Siden har været nede i et par dage nu.
Hvad er der blevet af Filmz ??
Siden har været nede i et par dage nu.
en psykotisk firewall har kapret mit køleskab og køkkenvask, og forlanger 1 mill. dollars som løsesum for gidslerne...
sitet skulle gerne komme op i aften når jeg har været til forhandlinger med kapren.
... to be continued
sitet skulle gerne komme op i aften når jeg har været til forhandlinger med kapren.
... to be continued
fordi filmz.dk og newz.dk ikke har noget at gøre med hinanden, andet end koden og de admins der koder på den...
ja det er jo ikke for sjov at vi er filmz freaks :-)
derfor betyder det jo ikke at vi går i samme undertøj?
filmz.dk og newz.dk er to helt forskellige firmaer (newz.dk I/S og filmz.dk som er ejet af n0rd.dk I/S)
fakta og bilka er jo heller ikke hostet samme sted selv om de begge handler med dagligvarer og ender på "a" ...
ja det er jo ikke for sjov at vi er filmz freaks :-)
derfor betyder det jo ikke at vi går i samme undertøj?
filmz.dk og newz.dk er to helt forskellige firmaer (newz.dk I/S og filmz.dk som er ejet af n0rd.dk I/S)
fakta og bilka er jo heller ikke hostet samme sted selv om de begge handler med dagligvarer og ender på "a" ...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund