mboost-dp1

Filmz ?!?!

Gå til bund
Gravatar #1 - Ju9or
10. jun. 2003 11:30
Nu da flere af admins fra Newz er de samme som Filmz tænkte jeg det kunne være en ide at spørge:
Hvad er der blevet af Filmz ??

Siden har været nede i et par dage nu.
Gravatar #2 - commy
10. jun. 2003 12:17
en psykotisk firewall har kapret mit køleskab og køkkenvask, og forlanger 1 mill. dollars som løsesum for gidslerne...

sitet skulle gerne komme op i aften når jeg har været til forhandlinger med kapren.

... to be continued
Gravatar #3 - Acro
10. jun. 2003 12:20
#2 @commy:
Hvorfor hostes filmz.dk ikke fra samme lokation som newz.dk?

For en halv million dollars kan jeg lave det for dig - slå til.
Gravatar #4 - commy
10. jun. 2003 12:21
fordi filmz.dk og newz.dk ikke har noget at gøre med hinanden, andet end koden og de admins der koder på den...
Gravatar #5 - gentox
10. jun. 2003 12:22

LOL :D

Det var da den mest psykotiske forklaring jeg længe har hørt men meget underholdende :P

Btw du skal ikke give efter, når de først ser at du kan betale gør de det bare igen :P
Gravatar #6 - Acro
10. jun. 2003 12:25
#4 @commy:
Hvilken jo også er en væsenligt del!

Konceptet er ligeledes det samme, navnene bæger præg af hinanden - og det er faktisk kun målgruppen der er forskellig på de to sider.
Gravatar #7 - commy
10. jun. 2003 13:18
ja det er jo ikke for sjov at vi er filmz freaks :-)

derfor betyder det jo ikke at vi går i samme undertøj?

filmz.dk og newz.dk er to helt forskellige firmaer (newz.dk I/S og filmz.dk som er ejet af n0rd.dk I/S)

fakta og bilka er jo heller ikke hostet samme sted selv om de begge handler med dagligvarer og ender på "a" ...
Gravatar #8 - Ju9or
10. jun. 2003 19:43
@7:
Fed sammenligning :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login