mboost-dp1
firmalink
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Måske http://newz.dk/forum/tagwall/nogen-som-har-erfarin... der henvises til :)
Glimrende, så slap jeg for at bruge tid på at finde det link.freesoft (5) skrev:Måske http://newz.dk/forum/tagwall/nogen-som-har-erfarin... der henvises til
Jeg blev ringet op af den anden person som lovet, og da han heller ikke kunne give mig nogen form for tilfredsstillende svar gjorde jeg det klart at jeg ikke havde nogen interesse i at købe deres produkt.
Når firmaet kan finde på at sende en ordrebekræftelse uden at der er indgået nogen aftale, så skal man nok ikke lægge ret meget i deres "dokumentation".
Det er meget tvivlsomt om deres ydelse på nogen måde er pengene værd. Og selv i tilfælde at deres ydelse faktisk er pengene værd, så er der stadig lidt pyramidespil over det.
De lover per telefon at man mod et engangsbeløb kan gøre brug af deres service lige så længe ens virksomhed eksisterer. Men det løfte indgår ikke i det skriftlige materiale de sender, eller er i hvert fald så udvandet, at det intet er værd.
Desuden betyder den model jo, at de kun kan drive deres virksomhed, hvis de kan blive ved med at skaffe nye kunder. Det vil sige at det er nye kunder, der skal betale for at man fortsat kan bruge deres service gratis. Den dag de ikke længere kan tiltrække nye kunder har de ingen indtægter, og så er det yderst tvivlsomt om de fortsat vil yde den lovede service.
Det vil sige at enten er Firmalinket en døgnflue, som forsvinder når de har udtømt de potentielle kunder. Eller også lever de af at trække penge ud af nystartede virksomheder, som går ned igen uden at være kommet til at løbe rundt. Det hjælper ikke meget på en nystartet virksomheds økonomi at smide om sig med penge for tvivlsomme services. Og Firmalinket er ikke den eneste virksomhed som prøver at trække penge ud af nystartede virksomheder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.