mboost-dp1

Fona's webshop

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
21. feb. 2008 11:30
Jeg sidder og er lige ved at skulle bestille to eksemplarer af jay and silent bob strikes back.

I videonetto koster den 100 kr.

I fonas webshop koster den 49 kr.

Nu er fona ikke den mest velrenomerede kæde herinde, men er der nogen der har erfaringer med deres webshop?

Hos videonetto skriver de at varen er på lage (3 stk)
Fona skriver ikke en skid, ikke engang forventet leveringsdato.

Ville i gå udne om fona og smide det dobbelte for filmen(e) hos videonetto?
Gravatar #2 - holmen
21. feb. 2008 11:31
149 koster den sgu hos videonetto.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
21. feb. 2008 11:32
Spørg buch! : P

/ironi

Har aldrig prøvet den eller noget, men undre mig at de er så billige med mange ting derinde. F.eks. sparer man 230 kr. på en iPod Touch ifht. elgiganten!
Jeg ville dog give det et forsøg
Gravatar #4 - Xill
21. feb. 2008 11:39
... vi kan vel ikke rigtig svare på hvor vigtigt det er for dig at få den lige nu ...

men hvis du vil have den nu ... så kan du også købe den over fx play.com til EUR 9.49 med forsending
Gravatar #5 - holmen
21. feb. 2008 12:54
Jeg købte dem i Fona. Kan se at ordren bliver ekspederet af fona på strøget, så jeg kunne egentlig lette mig og hente dem selv.
Men det er ikke så vigtigt, så de får bare lov at sende dem.

En af de ansatte i filmafdelingen kunne ikke fortælle mig om de havde dem på lager, for det var lageret der skulle ekspedere ordren. Jeg spurgte om han ikke kunne se om de var på lager, men det kunne han ikke, det var lageret jeg skulle have fat i så.

Så sagde jeg ellers farvel...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login