mboost-dp1
For sent i seng tråden.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Her gælder det om at være længe oppe.
Den der skriver døgnets sidste post har vundet for det pågældende døgn.
Regler:
Man skal opholde sig i tidszone: +1 - samme som Danmark.
"Døgnet" skifter kl 04:00.
Hvis man er længere oppe end 04:00 skal man først poste en post før 04:00 og derefter poste mindst en gang i timen.
Highscoren gå til den der en gang har været længst oppe.
Hvis rekorden er at en er gået i seng kl 05.00 så er highscoren +5:00, hvis en har postet hver time i 2 dage ind til kl. 20:00 så vil highscoren blive +44:00.
Scoren er altså det samme som timer efter 00:00.
Hver post skal postes personligt, med fingerene på tasterne.
Den der skriver døgnets sidste post har vundet for det pågældende døgn.
Regler:
Man skal opholde sig i tidszone: +1 - samme som Danmark.
"Døgnet" skifter kl 04:00.
Hvis man er længere oppe end 04:00 skal man først poste en post før 04:00 og derefter poste mindst en gang i timen.
Highscoren gå til den der en gang har været længst oppe.
Hvis rekorden er at en er gået i seng kl 05.00 så er highscoren +5:00, hvis en har postet hver time i 2 dage ind til kl. 20:00 så vil highscoren blive +44:00.
Scoren er altså det samme som timer efter 00:00.
Hver post skal postes personligt, med fingerene på tasterne.
Windcape (6) skrev:Og hvad så hvis jeg laver en bot til formålet?
røvskæg (1) skrev:Hver post skal postes personligt, med fingerene på tasterne.
Windcape (6) skrev:Den eneste rigtige måde er et LAN, hvor det slet ikke er relevant at tælle før at tiden siger 60+ vågne timer.
Det kan godt være, men denne tråd har sine regler.
Windcape (7) skrev:Desuden er kl. 4 ikke for sent i seng, det er tidligt i seng.
Det var nu ikke så meget et spørgsmål hvor sent en typisk newz'er gik i seng, men mere et spørgsmål om hvor tidligt folk kan finde på at stå op.
Jeg går altså udfra at der ikke er nogen der står op før kl. 4:00 for at poste på newz.
Nu er reglerne som de er, og jeg fører lige nu med : -1.17 point.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.