mboost-dp1
Forgotten realms
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej folks
jeg har får en ide angåne soundtracks fra de her spile: Descent to Undermountain+Icewind dele 1&2+haert of winter+Bladurs gate 1&2+Thorne of Baal+Demon Stone+ps spile Baldur's gate 1&2+Pool of Radiance: The Ruins of Myth Drannor+Neverwinter night 1&2+Mask of the Betayer+Storm of zehir+westgate spilnen kan man tag music fra dise spile?
jeg har får en ide angåne soundtracks fra de her spile: Descent to Undermountain+Icewind dele 1&2+haert of winter+Bladurs gate 1&2+Thorne of Baal+Demon Stone+ps spile Baldur's gate 1&2+Pool of Radiance: The Ruins of Myth Drannor+Neverwinter night 1&2+Mask of the Betayer+Storm of zehir+westgate spilnen kan man tag music fra dise spile?
Sir Night (1) skrev:Hej folks
You accidentally the whole thing?
Kris (8) skrev:Der skal formentlig stå:
"Jeg har fået en idé angående soundtracks fra de her spil: blahblahblahblahblah. Kan man tage musikken fra disse spil?"
Hvad han så mener med at "tage musikken" har jeg endnu ikke fanget.
Vel at finde filerne og afspille dem i en normal musikafspiller.
For at være venlig:
Musikken ligger (i hvert fald i NWN2) under Music mappen, som ligger i hoved mappen. De er i BMU format, men det kan windows media player sagtens læse og afspille.
Uvenlig:
1. Først læs din post igennem, det virker som noget en 11-12 årige har skrevet.
2. Brug fucking google, det er ikke så svært.
3. Læs og forstå 1!
Musikken ligger (i hvert fald i NWN2) under Music mappen, som ligger i hoved mappen. De er i BMU format, men det kan windows media player sagtens læse og afspille.
Uvenlig:
1. Først læs din post igennem, det virker som noget en 11-12 årige har skrevet.
2. Brug fucking google, det er ikke så svært.
3. Læs og forstå 1!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.