mboost-dp1

Forgotten realms

Gå til bund
Gravatar #1 - Sir Night
23. okt. 2009 08:55
Hej folks

jeg har får en ide angåne soundtracks fra de her spile: Descent to Undermountain+Icewind dele 1&2+haert of winter+Bladurs gate 1&2+Thorne of Baal+Demon Stone+ps spile Baldur's gate 1&2+Pool of Radiance: The Ruins of Myth Drannor+Neverwinter night 1&2+Mask of the Betayer+Storm of zehir+westgate spilnen kan man tag music fra dise spile?
Gravatar #2 - Caek of Doom
23. okt. 2009 10:07
Huh?
Gravatar #3 - shantri
23. okt. 2009 10:12
Ligger de ikke som lydfiler i deres respektive spil-mapper?
Gravatar #4 - Sir Night
23. okt. 2009 10:20
jeg vil høre om der var nogle som havde succes med disse spile føre gik gang med
Gravatar #5 - Norrah
23. okt. 2009 10:31
Sir Night (4) skrev:
med disse spile føre gik gang med

Huh?.....
Gravatar #6 - terracide
23. okt. 2009 10:34
Sir Night (1) skrev:
Hej folks

jeg har får en ide angåne soundtracks fra de her spile: Descent to Undermountain+Icewind dele 1&2+haert of winter+Bladurs gate 1&2+Thorne of Baal+Demon Stone+ps spile Baldur's gate 1&2+Pool of Radiance: The Ruins of Myth Drannor+Neverwinter night 1&2+Mask of the Betayer+Storm of zehir+westgate spilnen kan man tag music fra dise spile?

You accidentally the whole thing?
Gravatar #7 - Norrah
23. okt. 2009 10:37
Helt seriøst, det er ikke for at være ond mod dig Sir Night.
Men jeg bliver mere og mere forvirret for hver gang jeg læser det, tag lige en dyb indånding og skriv liiidt langsommere.

For du giver meget lidt mening.
Gravatar #8 - Kris
23. okt. 2009 14:52
Der skal formentlig stå:

"Jeg har fået en idé angående soundtracks fra de her spil: blahblahblahblahblah. Kan man tage musikken fra disse spil?"

Hvad han så mener med at "tage musikken" har jeg endnu ikke fanget.
Gravatar #9 - vandfarve
23. okt. 2009 15:41
Kris (8) skrev:
Der skal formentlig stå:

"Jeg har fået en idé angående soundtracks fra de her spil: blahblahblahblahblah. Kan man tage musikken fra disse spil?"

Hvad han så mener med at "tage musikken" har jeg endnu ikke fanget.

Vel at finde filerne og afspille dem i en normal musikafspiller.
Gravatar #10 - Sir Night
23. okt. 2009 16:48
9# hvis ens eget computer er en musik af spiller.så det jeg mener, jeg vil lave et mutile player mode/games i Neverwinter night 2 tools i Forgotten Realms, der ville jeg så bruge disse soundtracks fra disse spille
Gravatar #11 - Thalion
23. okt. 2009 17:06
For at være venlig:

Musikken ligger (i hvert fald i NWN2) under Music mappen, som ligger i hoved mappen. De er i BMU format, men det kan windows media player sagtens læse og afspille.

Uvenlig:

1. Først læs din post igennem, det virker som noget en 11-12 årige har skrevet.

2. Brug fucking google, det er ikke så svært.

3. Læs og forstå 1!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login