mboost-dp1

Forslag til karantæne til brugeren Skipper :>

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
16. sep. 2002 21:08
Jeg kan huske at vi for nogen tid siden diskutterede DDF
- og vi nærmest korsfæstede deres medlemmer.

Nu har vi mulighed for at udelukke en journalist fra Ekstra Bladet, hvilket genialt træk det ville være - når de indser at de ikke kan undvære os, så får vi nok lov til at arkivere.

Jeg har ikke andre grunde - men jeg synes også at denne grund er enorm god, og ser frem til at mange støtter op, så vi kan få hans konto lukket - og hans profil spærret.

:>
Gravatar #2 - Acro
16. sep. 2002 21:10
Forslaget hedder officielt;

"Forbud mod journalister på den europæiske del af Internettet"

Jeg ser frem til en god og sober debat, og nogle lange breve til de europæiske Internet-udbydere så vi kan få dem ekskluderet fra nettet en gang for alle.

Bagefter kan vi jo forsøge at ekskludere dem fra Europa.

PS. Jeg har hørt at især dem fra Ekstra Bladet er onde ;)
Gravatar #3 - Gruesome
16. sep. 2002 21:18
Det er sjovt så mange brugere der skal bannes for tiden :) (ja jeg kan godt læse ironien)
Men seriøst, prøv lige at hold lidt igen med det, det er ved at være anstrengede at se [indsæt tilfældig bruger] skal bannes på forummet :P
Gravatar #4 - Acro
16. sep. 2002 21:22
#3) "Gruesome"

Hvilken ironi? *G*
Gravatar #5 - Gruesome
16. sep. 2002 21:24
Acro, du har heller ikke så meget at lave for tiden har du? Jeg tror du har stået for 20% af alle newz.dk posts her i weekenden og i dag... imens jeg bare sidder og stener med #8)
Gravatar #6 - Acro
16. sep. 2002 21:31
#5) "Gruesome"

Du har ret, jeg har fri - så der er ikke meget at give sig til ;)

Men alligevel, der er mange af mine indlæg der er både argumenterende og velovervejede, så det er ikke spild og tidsfordriv det hele.
Gravatar #7 - Gruesome
16. sep. 2002 21:33
Lad mig citere

Kom til at tænke på, det kan jo også være at han mener "CyberCity" skal være en bank, og "danske bank" skal være internet-/telefoni-udbyder - jeg er bare ikke sikker, hvem af dem skal TDC så leve op til, det "nye" CyberCity eller det "nye" danske bank?
snippet fra http://www.newz.dk/forum_item.php?id=22715 #39

Jeg er ved at dø af grin, men seriøst er det ikke
Gravatar #8 - Acro
16. sep. 2002 21:35
#7) "Gruesome"Jeg kan ikke gøre for jeg ikke forstod hans sætning.Bemærk i øvrigt; "[..] så det er ikke spild og tidsfordriv det hele."
Gravatar #9 - Gruesome
16. sep. 2002 21:41
#8) Det er bare fint så :)
Gravatar #10 - Kisbye
26. sep. 2002 11:35
<B>#6</B>
<STRONG>Gå på druk, det gør jeg :) .</STRONG>
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login