mboost-dp1

Forsøge sig med Android på brugt markedet

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
27. feb. 2011 14:02
Hep,

Har besluttet at det kunne være meget sjovt at få noget erfaring med Android telefoner, og da min nuværende 2G iPhone er ved at være godt og grundig træt af mig (eller omvendt) og jeg ikke gider betale for en iPhone 4, når 5'eren alligevel snart bliver præsenteret, så må tiden jo være oplagt.

'Problemet' er dog jeg absolut intet kender til de ældre Android telefoner, så mangler lidt guidance i hvilken maskine jeg skal købe, når den skal være billig (500 kr. brugt - er på SU!)
Det skal helst kører Android 2.+ så jeg kan lege med det nyeste, hvis det altså er muligt.
Standen betyder ikke så meget, bare den virker og kan holde til min respektløse håndtering i 5-6 måneder..

TL;DR: Find en billig Android telefon til mig, som jeg kan lege med, bitches
Gravatar #2 - ignuz
27. feb. 2011 15:33
Ved ikke helt om den kan fås for 500 brugt men en Wildfire ville nok være et godt bud. Ellers er Sony Ericsson x8 også relativ billig.

Det bliver nok svært at skaffe en android telefon med 2.0+ som føles mindre frustrerende end iPhone 2G til 500.
Gravatar #3 - Windcape
27. feb. 2011 16:54
Det lyder absolut som en god ide. Fordi når du så køber din iPhone 5, så vil du helt sikkert være mere glad for den end nogensinde!
Gravatar #4 - MiniatureZeus
27. feb. 2011 17:44
Kan se at et wildfire og en X8 kan fås til omkring 2-300 og så 199 kr. i forbrug om måneden (Call Me), hvilket lyder meget fair.

Er der andre telefoner, der er værd at kigge på?
Gravatar #5 - myplacedk
27. feb. 2011 18:07
ignuz (2) skrev:
Det bliver nok svært at skaffe en android telefon med 2.0+ som føles mindre frustrerende end iPhone 2G til 500.

Quoted for truth.

Nogle tror Android-telefoner er noget billigt bras i forhold til iPhone. Det det viser sig ofte at de sammenligner en billig Android med en dyr iPhone.

Sammenlign en 6.000 kr. iPhone med en 6.000 kr. Android. Og sammenlign en 500 kr. Android med en 500 kr. iPhone.

Altså hvis det er det, det handler om. Personligt vil jeg hellere have en Wildfire end en iPhone. (Hvis vi ser bort fra muligheden for at sælge iPhonen.)
Gravatar #6 - MiniatureZeus
27. feb. 2011 18:31
myplacedk (5) skrev:
Quoted for truth.

Nogle tror Android-telefoner er noget billigt bras i forhold til iPhone. Det det viser sig ofte at de sammenligner en billig Android med en dyr iPhone.

Sammenlign en 6.000 kr. iPhone med en 6.000 kr. Android. Og sammenlign en 500 kr. Android med en 500 kr. iPhone.

Altså hvis det er det, det handler om. Personligt vil jeg hellere have en Wildfire end en iPhone. (Hvis vi ser bort fra muligheden for at sælge iPhonen.)

Jeg er ikke ude efter at få en erstatning for en iPhone 4, men alene for at prøve android.
Lige nu bruger jeg en iPhone 2G som er ufattelig langsom, ikke har 3G og generelt ret ustabil. Den skal altså ikke erstatte en super hurtig og fancy iPhone 4, men en lunken iPhone...
Gravatar #7 - Windcape
27. feb. 2011 19:32
MiniatureZeus (6) skrev:
Lige nu bruger jeg en iPhone 2G som er ufattelig langsom, ikke har 3G og generelt ret ustabil.
Så eneste forskel er at du vil få 3G på din Android telefon :-)
Gravatar #8 - Alrekr
27. feb. 2011 19:54
Jeg kigger selv efter HTC Magic (super telefon til pengene i øvrigt - hvis man får smækket 2.x på), men de fås fra 700-800 kr brugt på dba.dk.. Wildfire er dyrere, desværre.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
28. feb. 2011 09:18
Alrekr (8) skrev:
Jeg kigger selv efter HTC Magic (super telefon til pengene i øvrigt - hvis man får smækket 2.x på), men de fås fra 700-800 kr brugt på dba.dk.. Wildfire er dyrere, desværre.

Har ikke lige kigget på Magic, men f.eks. wildfire fås til til 499 kr. og så 225 kr. om måneden, som kan bruges på alt, både tale og data. Det synes jeg er ganske billigt.
Man kan også få LG Optimus One P500 til 499 og 250 kr. om måneden, igen som minimumsforbrug, som nok er den jeg går efter..
Gravatar #10 - trylleklovn
28. feb. 2011 09:31
Magic skal hacked for at få noget nyere end 1.6

Jeg har selv en liggende som nærmest er komplet ubrugelig pga det.
Gravatar #11 - nielsbuus
28. feb. 2011 10:00
Hold dig fra Wildfire... den er for langsom og skærmen er for dårlig. Det eneste du får ud af det er en "hmmm, det var lidt underwhelming. Jeg vil ha' en iPhone 5 snart"

Wildfires skærm er 320x240, hvilket er for lidt. Jeg har for nyligt udskiftet min Tattoo (forgængeren til Wildfire) med en LG Optimus One. Se her:
https://www.callme.dk/lg-optimus-one-p500-sort

Den kan jeg anbefale. Det er ikke nogen Optimus 2X eller Desire HD, men alt i alt en god oplevelse.
Gravatar #12 - MiniatureZeus
28. feb. 2011 10:12
MadiZone (11) skrev:
http://www.callme.dk/..

Ok, det er også den jeg har i tankerne, præcis fra call me..
Gravatar #13 - nielsbuus
28. feb. 2011 10:17
#12 - ja... og så ta' den med Hallo 325.... den samlede pris er næsten den samme (kun 50 kroner mere), men udbetalingerne falder først senere og du får mere forbrug for pengene.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login