mboost-dp1

Fredsvagterne foran christaiansborg

Gå til bund
Gravatar #1 - drbravo
16. jun. 2005 14:04
Hey alle.

Hvis der er nogen der kommer forbi christiansborg i dag, så kast lige et blik efter de der fredsvagter - de har stået der 1337 dage i dag

(ok jeg er en nørd! indrømmet! :D)
Gravatar #2 - XorpiZ
16. jun. 2005 14:04

haha :D
Gravatar #3 - elite
16. jun. 2005 14:05
Hahaha... =)
Gravatar #4 - carb
16. jun. 2005 14:07
Man kan mene hvad man vil, men det er dog en slags leet at holde den kørende så længe.

Det giver om ikke andet det signal at man mener det man siger/står for.
Gravatar #5 - drbravo
16. jun. 2005 14:18

Eller også kan de ikke finde hjem - de ser alle sammen ret gamle ud efterhånden...

Ej spøg til side - utroligt at de ikke snart giver op - det virker ikke som om nogen lytter til dem..
Og når danmark endelig trækker sig ud af afghanistan fordi der ikke længere er brug for dem vil de så fejre at politikerene endelig lyttede?
Eller være realistiske og indse at de har spildt 3+ år på noget der ikke har betydet en bjælde..
Gravatar #6 - sKIDROw
16. jun. 2005 18:24
Jeg både beundre og griner af dem på en og samme tid....

Jeg beundre enhver som ser noget de mener er forkert, og personligt forsøger at gøre noget ved det. At jeg så intet har til overs for deres dagsorden, er så underordnet i den henseende.

Når jeg alligevel griner af dem, så er det fordi det absolut intet fører med sig. Det er komplet spild af tid og kræfter. De skulle hellere prøve at lave noget mere håndgribeligt.
Gravatar #7 - drbravo
16. jun. 2005 20:17

Jeg bliver nødt til det..

[joke]
Når jeg alligevel griner af dem, så er det fordi det absolut intet fører med sig. Det er komplet spild af tid og kræfter

Ligesom open source?

;)
Gravatar #8 - sKIDROw
16. jun. 2005 20:26
Ligesom open source?

;)

Jeg interessere mig ikke for opensource.
Men fri software er anderledes på det punkt.

Richard Stallman kunne har stilt sig op, og demonstreret udenfor AT&T og andres hovedkvarterer. Men det var ikke det han gjorde. Istedet gjorde det han det til sin livsopgave, at skrive en erstatning som operativsystem. Altså satte han sig ene mand til at løse problemmet, og så lade andre tilslutte sig hans bestræbelser hen af vejen. DET er konstruktivt... ;) Det tog nogle år, men i dag er GNU/Linux så betydelig en størrelse, at selv HP, IBM, Sun og Microsoft må tage det seriøst.

[/offtopic]
Gravatar #9 - pulven
24. jun. 2005 15:48

har du hørt om ham der gandhi? :)

han skulle vist nok have gjort noget lignende.. selvom hans adfær måske var.. ja, hvor underligt det end lyder, lidt mere offensivt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login