mboost-dp1

Funzone.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - funzone
30. apr. 2003 20:35
Tjeck legetøjet på funzone.dk, det er cool nok, og så hjælp da lige igang med det forum også ;-)
Gravatar #2 - annoia
30. apr. 2003 22:00
Næ!
Gravatar #3 - TWFH
1. maj 2003 03:17
For lidt gear - hvis i vil tiltrække nørder, skal i nok lægge jer lidt i selen - tænk i luftskibe, kameraer, koffein-relaterede emner og den slags, ligesom thinkgeek.com
Gravatar #4 - SaD
1. maj 2003 03:47
Grrrr.... Når du nu selv er for doven, er her et klikbart link funzone.dk - man skal sgu da også gøre alting selv!
Gravatar #5 - SaD
1. maj 2003 03:54
Fnis :)
Fra Funzone.dk:

function disable_right_click(e)
{
var browser = navigator.appName.substring ( 0, 9 );
var event_number = 0;
if (browser=="Microsoft")
event_number = event.button;
else if (browser=="Netscape")
event_number = e.which;

if ( event_number==2 || event_number==3 )
{
alert ("Billederne er copyright beskyttede samt digimarc tracebare!");
return (false);
}

return (true);
}

Pokkers! Hvordan skal jeg så se [url=view-source:http://www.funzone.dk/]kilden[/url]?
Gravatar #6 - Gruesome
1. maj 2003 06:31

Er ikke den helt store HTML geek men er hele første del af deres kilde ikke kommenteret ud?
Gravatar #7 - Kisbye
5. maj 2003 11:16
De der højrekliks scripts er totalt skod.
Nu bruger jeg meget muligheden "åben i nyt vindue" i højreknaps menuen, og det kan jeg ikke med det skod script.
Desuden er det nemt at se jeres kilde, og stjæle jeres dejlige gif-billeder ved at gå op i menuen View/Source.

Det eneste i får ud af det er at skræmme folk væk.

http://www.joyzone.dk/sw175.asp
Gravatar #8 - Wolly
5. maj 2003 11:48
#6 Nope, kun de linier der starter med to streger...

------

Hader også når folk bruger det latterlige dobbeltclick script. Det er sindsygt iriterende... Men det er altid sjovt når nogen bruger javascripts fra en eller anden side og linier som denne stadig står i koden "DO NOT edit below this line" :-)

BTW: Jeg kan intet interessant finde på den side!!!
Gravatar #9 - Wolly
5. maj 2003 11:52
#7 Sejt link :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login