mboost-dp1
Gad vide om...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der ikke kommer bryllyp på alle kanaler?
Med andre ord, vil jeg foreslå at du bevæger dig udenfor.
Med andre ord, vil jeg foreslå at du bevæger dig udenfor.
Tja der var også mine tanker, men sidder indefor med en syg datter... og tro mig jeg ved der er bryllup, men det var det eller Telletubbies!
Tja der var også mine tanker, men sidder indefor med en syg datter... og tro mig jeg ved der er bryllup, men det var det eller Telletubbies!
Jov jov... imellem at hente mælk, is, chips, kold klud, næste teletubbies DVD... så tror jeg nok at der er sådan set 5 min til en gang... gab at, lukke øjene lidt
Jov jov... imellem at hente mælk, is, chips, kold klud, næste teletubbies DVD... så tror jeg nok at der er sådan set 5 min til en gang... gab at, lukke øjene lidt
Fuck du kan ødelægge en god debat! Nå men så må jeg finde et andet sted at rase over mediernes royale pladder
Fuck du kan ødelægge en god debat! Nå men så må jeg finde et andet sted at rase over mediernes royale pladder
Undskyld men ny ny (selv om jeg har snyltet i en del år) så skal lige finde rundt i alle finurlighederne
...YES! der var en ret indlæg (10 min)... jeg takker!
Undskyld men ny ny (selv om jeg har snyltet i en del år) så skal lige finde rundt i alle finurlighederne
...YES! der var en ret indlæg (10 min)... jeg takker!
Ny nye må gerne læse dette:shackletondk (11) skrev:Undskyld men ny ny
http://newz.dk/om-os/information
Nu skal du ikke ødelægge de høje tanker jeg har om dig. Når du køber nyt spil/pc/bil/køkkenmaskine starter du så med at læse brugsvejledningen... jeg tror det ikke!
Og tak fordi du rettede ny ny til ny nye... my bad!
Nu skal du ikke ødelægge de høje tanker jeg har om dig. Når du køber nyt spil/pc/bil/køkkenmaskine starter du så med at læse brugsvejledningen... jeg tror det ikke!
Og tak fordi du rettede ny ny til ny nye... my bad!
Watch me.shackletondk (13) skrev:Nu skal du ikke ødelægge de høje tanker jeg har om dig.
Det gjorde jeg ikke.shackletondk (13) skrev:Og tak fordi du rettede ny ny til ny nye
Når jeg lige finder ud af hvordan man indsætter andres citater så... ja "så" siger jeg barer
...Og hvorfor skal jeg kikke på dig... er du til mænd?
Når jeg lige finder ud af hvordan man indsætter andres citater så... ja "så" siger jeg barer
...Og hvorfor skal jeg kikke på dig... er du til mænd?
shackletondk (17) skrev:eller også er jeg bare ved at blive gammel... hmmm
Du er gammel nok til at have en datter, men i det mindste er hun ikke nået længere end til teletubbies, så jeg gætter på at du er yngre end mig.
Tak og i lige måde. Jeg håber at der sker noget uventet i Teletubbies verdenen, som f.eks. at en af kagerne endeligt rammer en af dem i smasken. Det ville da øge underholdningsværdien :-)
Knappen "citer indlæg" er passende. Markeres der ikke tekst, bliver hele indlægget citeret.shackletondk (15) skrev:#14
Når jeg lige finder ud af hvordan man indsætter andres citater så...
Skide smart.
...der kommer noget spændende på TV i dag? Håber jeg får noget godt for mine licens penge!
Monthy Python and the quest for the Holy Grail starter nu på Zulu...
@12
Ny nye må gerne læse dette:
http://newz.dk/om-os/information
Nej, nye brugere bør læse dette, samt dette. Og så selvfølgelig dette...
Alrekr (26) skrev:shackletondk (25) skrev:#24
I rest my case... ja altså på nær det med Wow-kontoer, det svare jo lidt til at sælge en bildør
Det svarer vel mere til at sælge en nummerplade? At sælge en bildør er jo ikke ulovligt, men at sælge en nummerplade er :)
Mener helt bestemt at min mor fik 1.080 kr. for sine nummerplader da hun solgte sin bil.. Kan dog godt være det bare var for at fifle lidt med rabatten, men er 99 % sikker på det stod på slutsedlen, da vi undrede os over det..
Har måske noget at gøre med, at forhandleren ville sælge den som et afhentningstilbud eller hvad det hedder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.