mboost-dp1
GC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
On a more serious note: nu har jeg læst hele artiklen - interessant læsning ;)
Kan man selv vælge gc i .NET eller er det lukket land? Her tænker jeg det måske kunne have været en idé med en anden form for gc i deres tilfælde?
Hvad med selv at enforce oftere gc? Er det lige så fyh-skamme som i Java?
Jeg ville aldrig begive mig ud i for meget memorymanagement selv - det er ikke sjovt det skidt :P Har fået lov til at implementere en gc i C og det var ikke for børn :S
Kan man selv vælge gc i .NET eller er det lukket land? Her tænker jeg det måske kunne have været en idé med en anden form for gc i deres tilfælde?
Hvad med selv at enforce oftere gc? Er det lige så fyh-skamme som i Java?
Jeg ville aldrig begive mig ud i for meget memorymanagement selv - det er ikke sjovt det skidt :P Har fået lov til at implementere en gc i C og det var ikke for børn :S
Ikke umiddelbart. Det vil kræve at du laver en anden runtime, ie. noget ala. Mono.Darwind (8) skrev:Kan man selv vælge gc i .NET
Mindre fy-skamme end Java, men stadigvæk fy-skamme, ja.Darwind (8) skrev:Hvad med selv at enforce oftere gc? Er det lige så fyh-skamme som i Java?
Darwind (8) skrev:Kan man selv vælge gc i .NET eller er det lukket land?
Ret begrænset hvad du kan vælge.
<configuration>
<runtime>
<gcServer enabled="false"/>
<gcConcurrent enabled="true"/>
</runtime>
</configuration>
<configuration>
<runtime>
<gcServer enabled="false"/>
<gcConcurrent enabled="false"/>
</runtime>
</configuration>
<configuration>
<runtime>
<gcServer enabled="true"/>
<gcConcurrent enabled="false"/>
</runtime>
</configuration>
er så vidt jeg ved valgmulighederne (første er default).
Darwind (8) skrev:Hvad med selv at enforce oftere gc? Er det lige så fyh-skamme som i Java?
Det er vist ca. det samme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.