mboost-dp1

Gem en hjemmeside

Gå til bund
Gravatar #1 - Skak2000
15. feb. 2009 20:16
Hey
Jeg har set ved flere tilfælde at folk kan gemme en hel hjemmeside på deres computer. Hvorefter den kan åbnes offline. Har set det mest i skole sammenhæng.

Der er en funktion der hedder "Gem side" i IE7. Men så virker linksene på siden ikke.

Nogen der kan forklar hvordan man gemmer sådan en side eller har et links til en guide?
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
15. feb. 2009 20:26
Gravatar #3 - Azuria
15. feb. 2009 20:48
mit umiddelbare bud ville også være wget... <3
Gravatar #4 - stevns
15. feb. 2009 21:21
Du kan også bare gøre siden tilgængelig offline. Kan ik huske hvordan. Men fik jeg gjort den gang jeg havde min pc med win95 og et godt, stabilt, og lydløst 56k modem :P Tror det var IE5? jeg brugte den gang. Så kunne jeg gå ind på alle de sider jeg havde besøgt mens jeg havde været online. Skide smart, så kunne man side og kigge på de samme side igen og igen. Det krævede bare man havde klikket sig ind på alle den sider man så ville kigge på, mens man er offline.

Synes da det ville være underligt hvis det var en funktion som var blevet fjernet fra de nyere versioner af IE : )
Gravatar #5 - 3214N
15. feb. 2009 21:34
HTTrack kunne også være et bud...
http://www.httrack.com/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login