mboost-dp1
Gmail - come an' get'em!
For guds skyld ikke. Det er Google vi snakker om! Har du nogensinde set deres side?
Det skulle jo nødigt blive som Jubii, du selv nævner.
Jubii er nok præcis det man skal undgå at blive som, altid.
For guds skyld ikke. Det er Google vi snakker om! Har du nogensinde set deres side?
Det skulle jo nødigt blive som Jubii, du selv nævner.
Jubii er nok præcis det man skal undgå at blive som, altid.
jo jeg har set deres side men for det mener jeg stadig bare at gmail er nogen hvide rammer der er sat sammen med lidt text og en gb plads og det var så det! mere indeholder gmail ikke jeg er nu rimelig tilfreds med jubii mail bortset fra at den er langsom til at sende og modtage post og at den i perioder er nede ret tit ellers har jeg ikke noget at klage over jo self... plads mangel
ja det er muligt det ALTID virker men der sker jo ikke noget ved at skifte noget af alt den hvide farve ud med noget mere "pop", "techno" eller så gerne at man kunne vælge sit eget design ligesom på newz (newx design er bare ikke noget at råbe hurra for udover standard) men at der var omkring 5 forskellige skins at vælge imellem så der var noget der passede rimelig til en selv
En emailkonto skal ikke være popsmart, den skal være funktionel, og det er gmail. Muligheden for labeling, og autoarchive osv osv er bedre end noget andet gratis jeg har set.
Og ja buch du kan beholde din konto så længe gmail ønsker dig som kunde, ligesom med alle andre webmails. Betaperioden skal du bare se som en tyvstart i forhold til alle andre.
(hvis der da er nogen tilbage der vil ha en gmail, men ikke kan få det!)
Og ja buch du kan beholde din konto så længe gmail ønsker dig som kunde, ligesom med alle andre webmails. Betaperioden skal du bare se som en tyvstart i forhold til alle andre.
(hvis der da er nogen tilbage der vil ha en gmail, men ikke kan få det!)
Du kan jo håbe på at der kommer en mulighed for at ændre skins/themes senere. Eller en 3.parts mailklient med blinkende lygter;-)
Og komma og punktum er til for at gøre tekst nemmere at læse, hvilket er hvad man gør på et forum.
Nogen som gider at sende en invite til [email protected] ? Jeg har ikke modtaget noget fra den første invite jeg bedte om. Men prøver nu en anden adresse, da den første nok er fanget i et spamfilter :(
Nogen som gider at sende en invite til [email protected] ? Jeg har ikke modtaget noget fra den første invite jeg bedte om. Men prøver nu en anden adresse, da den første nok er fanget i et spamfilter :(
#118 gider du sende en til [email protected] ? for har ikke selv modtaget invites endnu :(
Hvor mange skal du bruge pokana?
-jeg sender en ;-) (hvis du lover at opgradere din tegnsætning)
edit: er sendt!
-jeg sender en ;-) (hvis du lover at opgradere din tegnsætning)
edit: er sendt!
ja det har jeg også, men har jo bedt om at få tilsendt en, til den her email. [email protected]
Har en invite der forgæves blev forsøgt sendt til buch... ;)
http://gmail.google.com/gmail/a-b569b50b02-d4d29e0...
http://gmail.google.com/gmail/a-b569b50b02-d4d29e0...
Gmail er fucked alt for lidt plads.
linux er Bedst.
og jeg beta tester for Whamail som er det nye helt store bare vent.
linux er Bedst.
og jeg beta tester for Whamail som er det nye helt store bare vent.
HAhahahahhaa Buch!!!!!
Lool Det eneste der er Fucked her , er da dig.LOL
Waaaow det er da noget af en fucked up sætning og så lige med LOL til sidste..
Det var virkligt flot..
Lool Det eneste der er Fucked her , er da dig.LOL
Waaaow det er da noget af en fucked up sætning og så lige med LOL til sidste..
Det var virkligt flot..
Hejsa..
Min kammerat fik en invites men han har ikke fået nogle han selv kunne give ud af og jeg troede at man fik nogle man kunne vidergive :-( så jeg leder stadig efter en invites !
Min kammerat fik en invites men han har ikke fået nogle han selv kunne give ud af og jeg troede at man fik nogle man kunne vidergive :-( så jeg leder stadig efter en invites !
Tak til den venlige sjæl der vil invitere mig på mail: [email protected] =)
(og selvfølgelig alle andre der hjælper folk til at få en konto)
(og selvfølgelig alle andre der hjælper folk til at få en konto)
Hvis der stadig er nogen der har en tilovers kunne jeg da også godt bruge en ...
[email protected]
[email protected]
#143 Hunn:
Tusind tak, men har lavet den dummeste fejl nogensinde (pinligt).
har åbenbart glemt et a i yahoo - mailen skulle have været [email protected]
Undskyld =(
Tusind tak, men har lavet den dummeste fejl nogensinde (pinligt).
har åbenbart glemt et a i yahoo - mailen skulle have været [email protected]
Undskyld =(
En invite i denne retning vil også være lækkert.. Det ser ud til at en hel del folk ligger inde med invites. :-)
Min email er [email protected].
Min email er [email protected].
Tusind tak for hjælpen - fik desværre ingen invites selv (eller kan ikke finde stedet - skulle være i inboxen, ikke?) så kan ikke hjælpe andre pt. =(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund